Saturday, May 30, 2009

噪音

約一年前開始屋企日日都聽到小孩大嗌同阿媽超大聲鬧仔等嘅噪音,每次維持唔耐,朝8至晚11都會隔一個鐘就一定出現一次。。。

一路唔知聲音從邊個單位發出,直到一次個阿媽又鬧仔,獅吼話要殺左個細路我先至出手落樓下護衛提出。。。

護衛後來講,原來呢家人正正住喺我樓下,而佢個細路頭腦有D問題,咁我當時都問:咁佢阿媽呢?佢仲大聲喎!

政府廣告話:"有樣學樣,一家人嘛",呢次又真係無講錯,佢地一家四口,連個未識護野嘅BB喊都可以大聲到你瞓著佢都喊醒你

每個長假期都可以有幾日寧靜,我成日估佢地應該返左鄉下囉!

今日,突然覺得已經靜左好多日,落樓時順便問護衛,護衛話佢17號搬走左啦,佢話原來樓下幾個單位都投訴佢,遠至35樓都投訴(佢32樓),佢搬左好多人包括佢都鬆哂!

我問:夜間護衛曾話我知個細路有D問題,其實係邊隻問題?佢好認真話:佢兩個細路有係嗰隻(指指個頭),但係佢覺得成家都有問題!

佢搬左,靜哂;不過我都就搬。。。

8 意見:

Tat said...

多年前唔識野,我住個一層有一個細路,屋企父母唔係度時,好鬼鍾意練足球,係咁一球球踢落度門度,攪到砰砰聲,我頂唔順,直接按佢鐘投訴,死啦,自此出入個細路見親我就眼超超。

Artman said...

"獅吼話要殺左個細路我先至出手落樓下護衛提出..." 嘩, 你好有正義感喎.
我唔知你醒唔醒訓, 如果連我都俾佢整醒的話, 咁佢真係好好好嘈.
anyway, 祝你新居的鄰居都正正常常, 哈

爛 铜 said...

死 Q 晒 ...一 定 係 , 連 個 是 食 q 都死 埋....

naruto said...

Tat:
有得佢超啦!係佢唔啱!

Artman:
正義感?費事佢攪出事影響樓價咋!

有人咒我話呢家人已搬到我新居樓下

Broken_black:
我都閃過呢個念頭,所以先去問食q

黑柴 said...

我樓下都有個痴既婦人,本來有幾分姿色,但成日疑神疑鬼老公去滾,結果痴咗,成日大叫人地勾佢老公,大講粗口!最後離埋婚,仔女搬開,其實撞口撞面佢好正常,一唔食藥就出事架啦!

naruto said...

黑柴:
真係總有一個喺左近

卡臣 said...

睇開頭, 以為你講鬼故添

naruto said...

卡臣:
鬼故?驚驚

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...