Saturday, May 9, 2009

今日好舒服

約左X狗同邪XX沙田食LUNCH
食完去泳池游水加曬太陽,聽歌睇忽周,跟住瞓左,
瞓醒個太陽都走埋
夜晚約左X粉大尾篤食DINNER,飽哂
食飽又眼瞓,寫埋又瞓LU

開心背後其實大把野未做,聽日仲打牌,睇嚟都係週日先開工啦!

8 意見:

Sun Sun said...

嘩, 闊太生活, 睡到自然醒!

朱朋 said...

我心中理想的退休生活....啊!(羨慕中)

邪留丸~ said...

哎唷~
原來你咁多嘢要做架...
sorry...大叔~ =3=
星期日齊齊加油lu~
因為我都要開工~ ^^

p.s:同你食飯好開心~
下次再約過好嗎?

supageti said...

我都覺得好舒服。^^

Ogake said...

好忙呀好忙呀~
我頭先都同火X食左個lunch....
呵呵呵~~

黑柴 said...

"同你食飯好開心~
下次再約過好嗎?"

HOHOHO....
難求緣份至 難求全合意
始終都有第一次

"我都覺得好舒服。"

HOHOHO....
野蠻奶奶大戰哥師奶!

Sun Sun said...

Ogake: 今天食lunch呵呵呵??

naruto said...

SunSun:
瞓到自然醒係好開心架

朱朋:
原來你理想嘅退休生活係喺泳池瞓覺

邪留丸~:
無問題

supageti:
最詫異係連撞到你husband,呵呵

Ogake:
係呀!跟住打牌有得贏,呵呵呵


黑柴:
放你嘅假啦,真多事
比人喺NZ隔離都攪攪震

Sun Sun:
又想講咩野呀?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...