Friday, May 8, 2009

爛相﹣1

朱朋發現,我只負責影低同放上嚟!知唔知爛喺邊先?

14 意見:

阿ta said...

嗯............
我唔知.........

朱朋 said...

咁...晚上跳茶舞收幾多???

eric said...

唔。。茶舞喺指下午茶時間跳舞,所以收平啲。
你哋後生唔會知㗎啦。。

Tat said...

抵到爛?

supageti said...

借問聲 4 元/5 元係 for 咩呢?我好後生,哈哈 ~~~

maymay said...

"金城舞"~爛gag。

naruto said...

阿ta:
唔係呀!一讀就知啦喎

朱朋:
你咪講茶舞轉移視線

eric:
你講嘅我都知,但唔關事呀

Tat:
錯哂

supageti:
係唔係一個鐘呀

maymay:
第六個先答到,嗚嗚。。。

爛 铜 said...

呢 D 水平唔該去亞視 , 根本爛唔起!!!

Ogake said...

其實亞視都唔係咁差架......

naruto said...

Broken_black:
揾D勁料爛過呢個先

Ogake:
係呀!呢期紅呀...吳亭欣

supageti said...

一分鐘就差唔多,我覺得 ~

naruto said...

supageti:
同阿老狗食晏,佢話係跳一隻舞

卡臣 said...

題外話
4蚊一分鐘?
無理由4蚊一個鐘架?

naruto said...

有人話係跳一隻舞$4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...