Wednesday, May 27, 2009

減肥廣告2

真係乜人都可以拍減肥廣告,睇下以下米施洛嘅例子。。。


詳請


上面個model真係好成功呀!直頭可以去選港男啦!


但係,如果再好似星期一晚咁狂食,好快會係咁。。。

22 意見:

Tat said...

嘩,拍得住欣宜喎!!!

Ogake said...

哈哈哈~~
我自己都未寫~ 就俾你飲左頭啖湯啦~~

Tat said...

你令我諗起香港的蔡濟文或者台灣的熊天平。

Ogake said...

我有咁靚仔~ 仲有唱片出就好啦!!

casper said...

我又忍唔住要留msg, how come ogaka會有個咁既廣告?? 你做代言人啊??? 不過我覺得你好有勇氣, 咁樣俾人影左前同後既分別!!

naruto said...

Tat:
欣宜高D

Ogake:
你篇減薪裁員都好耐啦呵,仲有了諗住寫野咩?

casper:
間公司送佢餐廳coupon,佢就應承人啦梗係

減肥天使欣宜 said...

減肥成功後要著三點色騷下"哥利"

naruto said...

減肥天使欣宜:
減肥失敗後都要著三點色騷下"belly"

Ogake said...

Casper:
橫掂我唔會肥番~ 怕咩俾人見到個死肥樣~ :)

減肥天使:
請留意Ogake個blog,三點色(減兩點無遮無掩)show 哥利相不日登場~

Tat said...

我一直在尋找,那副遺失了的美好身段~~~~~
^_^

陳娃 said...

乜張相係真架?? 嘩 . 咁真係減好多喎 ..

好想試下呀 ..

Ogake said...

WWW:
你想試下我, 定係想試下減呀?

casper said...

Ogaka:

橫掂我唔會肥番~ 怕咩俾人見到個死肥樣~ :) <-- 你真係唔好咁老定話唔會肥返, 到時你又肥返真係冇人幫你!!

你想試下我, 定係想試下減呀? <-- 唔係你瘦左就個個都想試你, 你唔好諗咁多啦!

阿ta said...

男人肥D冇所謂喎~~~

Ogake said...

Casper,
喂~ 唔會掛希望~ 瘦一世呀我要~

阿Ta,
我都肥左好多年架啦~ 我自己有所謂丫嘛~

瘋膏 said...

唔好意思,我想搭訕....
我不能相信相中人是Ogake... 應該係兩個人嚟。
瘦身後超掂!正!!

Sun Sun said...

Ogake: 你放心喇, 我曾經都食四碗飯, 油浸都唔肥, 重寸爆所有減肥失敗嘅朋友, 宜家就飲啖水都高危, 勸你一句: 他朝君體也相同! 你遲啲自然知~

黑柴 said...

Ogake會唔會著埋高跟鞋,高叉泳衣激戰童顏巨乳嚫模?

naruto said...

to ogake:
你答哂得啦!自己個blog就唔寫,隨便用啦!

to 黑柴:
人地喺中環除衫,佢喺大口環

Ogake said...

做咩成日對我有X幻想~

卡臣 said...

瘦咗個look
感覺人都後生咗

naruto said...

卡臣:
你喺佢個blog同佢講啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...