Monday, May 25, 2009

多謝哂


“訂閱“人數累積至今已經有十七人,一半見過,其餘有D都知係邊個,但有幾個完全陌生,未留過言,仲有外國人就真係有D匪夷所思;

每次見到“訂閱“人數增加一人,都會開心到跳part開心舞;

寫野有人睇喎!幾咁才子呀真係;

我雖然唱歌走音,但係仲識畫吓野,寫吓blog,幾傅穎呀,幾爆呀!

16 意見:

black lab said...

我雖然冇訂閱,不過日日都有黎睇架!
唔知你覺得邊樣開心d呢?

Ogake said...

我雖然有訂閱,不過又唔係日日都有黎睇架渦~
唔知你覺得邊樣開心d呢又?

欣宜 said...

well 我特登由加拿大返嚟拍劇
唔知算唔算外國人呢?

maymay said...

淨係講C嘅blog都咁多人睇嘅,奇怪~~

supageti said...

謙虛啲好喎,大叔 ~~~ ^o^

Sun Sun said...

咁你快啲戴假大眼, 換番絛短衭仔, 低胸背心, 攞埋冚朱古力漿嚟影相先啦, Teresa.

l said...

我雖然冇訂閱,不過得閒就會睇~
而且隔一排又會睇返,因為睇埋留言點樣唱雙簧...
如果我話有時留言好睇過原文,唔知你會唔會覺得唔開心呢?

朱朋 said...

雖然我冇訂閱, 但間中都會入黎睇睇及間中留言, 唔知大便暢順同多人訂閱你覺得邊樣開心D呢?

largeheadboy said...

18 個喇!啱啱跳完乜嘢舞呀?

naruto said...

black lab:
你呀!keep住成績好我會開心D

Ogake:
食餐勁,$250任食會開心D

欣宜:
個身型仲係好加拿大feel,我睇得好開心

maymay:
送你一個最新嘅爛gag。。。

我係蔣家四公子,必正,必文,必武嘅細佬﹣必C

supageti:
謙虛點寫架?

Sun Sun:
仲要嘟咀架!

I:
嚟睇就開心,覆留言我都比心機架

朱朋:
大便暢順

largeheadboy:
金城舞

Alan So said...

你幾時會re-plug "花吃了naruto - 現場走音版"?

仲有呢排金牌大風地震喎, 傳媒話你成為棄卒喎, 有無回應先???

Sun Sun said...

Alan So: 佢主打應該係"花吃了那老柴 - 現場走音版"啊, hahaha.

Alan So said...

Sun Sun: 唔好咁直接啦.....哈哈!!!!

DragonGirl said...

我都成日來看的,雖然唔係「信徒」,但每個post都睇架!
我係你忠實粉絲呢架~
不過傳穎個blog,我睇佢寫D野,都唔知佢寫乜禍~

卡臣 said...

45個啦!
double有多

naruto said...

卡臣:
隻開心舞跳到好熟囉,所以

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...