Wednesday, May 13, 2009

我家的紅棉樹

舊年五月曾經寫過我種左一堆種子,而家一週年,有D健康成長,有D已經瓜柴;今日先講紅棉

紅棉非常惹蟲,當佢兩三個月大,就逐棵受到蟲禍,終於死剩一棵,幾靚仔架!


另外,前年都種左一堆,又係剩番一棵,佢都比蟲蛀過,我將佢成棵有葉地方剪哂,幾個月後佢出番葉,但係明顯大得好慢,可能比下面嘅紅色三葉草搶肥吧


合照就知其實阿哥係高好多架


準備帶埋佢地過新屋啦!希望出年繼續寫佢地兩歲同三歲嘅故事啦!

想睇番佢之前個樣,襟呢道第一週

15 意見:

Tat said...

室內放水種植物比較易打理,個幾兩個星期換一次水就攪掂。

supageti said...

大叔要諗埋點安置佢地,紅棉唔適合種晌室內。

Ogake said...

好有都市閒情既感覺~~
係呢~ 彩玉呀~ 種呢D水種植物有咩要注意架?

naruto said...

Tat:
我屋企水種同泥種都有,泥種多D野玩嘛

supageti:
大得咁慢,有排都未要理佢啦!
你屋企出面阿婆隔離有無位?

ogake:
我係大王

Tat said...

自己係室內擺放植物都好幾年,一個泥種,一個花,我都係買一盤死一盤。

家陣我有兩盤細小的羅漢松係朋友俾,另一盤大盤的蘆薈係屋企人俾的,原來蘆薈個D葉大咗唔摘,係會自然爛。

朱朋 said...

一年後再跟進, 似星期X檔案多D...

阿寶 Francis said...

紅棉盛放~~~~~~天氣~~~暖洋洋~~~~

naruto said...

Tat:
蘆薈未種過,不過我有十幾廿盆野,包括一捰七尺樹,越嚟越大

朱朋:
C檔案吸引D

阿寶 Francis:
阿生,得塊葉喎!點盛放呀!

supageti said...

相信要有幾千呎大花園先可以種紅綿 ~~

Tat said...

七尺?你搬屋點算?將棵野掉去濕滯公園?

我無你咁叻,玩到種野,我只係買一棵棵放係度擺,求其佢地唔好死就算。

DragonGirl said...

原來我睇左你個超過一年…你唔提唔發覺…

邪留丸~ said...

哈哈~
都係祝佢哋快高長大呀~^^

naruto said...

supageti:
佢大左我都唔知點安置,但聽聞花墟賣到好貴架

Tat:
照搬,無問題

DragonGirl:
係呀!我都唔覺得種野呢篇係一年前,老得真快

邪留丸~:
大得太快就唔知點算啦

卡臣 said...

佢地而家一歲零四個月
安好?

naruto said...

呢兩棵安好

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...