Monday, May 4, 2009

長野私の遊 ~ 第六彈! 奇蹟降臨

仲係第三日 湯田中涉溫泉


上回講到,上左火車去小布施,咁點解主題會係‘湯田中’呢?
well,因為我唔識落車,以為未到,站名又係日文,一大意就。。。
團友提議搭番回頭車,攞哂袋,落車前一刻我又stop佢,因諗起班次其實好疏,驚落左會嘥好多時間,最後直接到我地今日落腳嘅地方。。。湯田中涉溫泉
行十分鐘去到酒店,門都未開,人又無,過隔離姐妹酒店問,佢話要兩點至有人同check in,而家至1:15pm,決定改行程,去左聽日嘅馬騮溫泉先,去到巴士站又發覺馬騮溫泉巴士已開,要等45分鐘;而去涉溫泉架車又開埋,我地決定用腳行去涉溫泉
dup dup吓,結果check埋in至行


越行越多櫻花碎,跟住見到有個牌話係和平觀音公園,團友順口噏話上去睇囉!咁就見到奇蹟啦!
一行上去已經有櫻花雨,好靚,越行越多櫻花,仲要係盛放中,上到和平觀音,真頭開心到嗌出嚟!但係第一件諗起即做嘅係扮X粉,先影張“奇蹟在身邊“


背住觀音,望住個景係點,就係咁。。。成個山頭都係櫻花樹呀!
之前左計右計,去雲上殿都睇唔到,而家因為無落車加走哂D巴士反而撞正,勁好運呀!


狂影下有幾張幾鍾意


好似一塊花布,比兩匹我吖


現場好大風,呢張影左好耐至捉到


櫻花樹下的快獸


行去涉溫泉,主要為咗呢度.....金具屋;建於1758 年。
豬與朱朋,呀!唔係,係千與千尋嘅油屋聽聞就係參考呢度。
原來好細間,有D失望


揾野食,由涉溫泉行番去湯田中,沿途竟然無嘢食,餐廳下晝全面休息,兩條茂利餓到腳軟,走入唯一嘅超市買杯麵,見有咖喱包,決定為呢餐增值,買埋卷蛋同天婦羅,飲北海道十勝奶,正


浸完溫泉,又去食晚飯,唔想熱氣又唔係太餓,最後揀呢問cafe,諗住食意粉;
點知入面一個客都無,menu無意粉,只有炒飯(cha han)同cheese cake,問阿姐咩野叫cha han,佢話 ─ meat,再問:no fish? 佢話no fish,咁我揀炒飯+cheese cake,佢有碗湯送,竟然係麵豉湯,但竟然落洋葱,果然係西餐,炒飯爛溶溶,邊有肉呀!得青豆,粟米粒咋喎,真係好唔掂,cheese cake就okay嘅!
但見阿姐一腳踢店面,厨房,洗碗,侍應都係佢,仲要好好笑容,只係覺得成晚一個客都無,你點為生架?
其實成個溫泉區都好靜,回酒店途中撞到嘅人一隻手都數哂!
食完走去火車站旁浸吓腳,見smap有廣告,影...點知阿剪草就喺呢晚比人拉Q咗!


雖然仲好早,但無野做,提早瞓lu

第三日 完

7 意見:

Ogake said...

D野食係弱D, 但D景靚搭夠啦~~
你去得郊外, 人少係正常架~ 我地住慣左人來人往既地方丫嘛~

Anonymous said...

小布施駅....明明係四個漢字!!

你團友我隨口噏吓,符碌撞棍咁,都經常搵到要搵嘅地方....好叻呀!!

團友

邪留丸~ said...

如果講"廢噏"嗰集同呢集比嘅話...
今集好好多~
仲有快獸同櫻花合照喎~
實在太美lu~
i like 快獸嗰張相~ >v<

supageti said...

作死牙 ))))))

你年輕貌美好多 ~~~ ^o^

naruto said...

Ogake:
人少係正常?我諗酒店老闆唔係咁諗囉!

團友:
認屎認屁你就叻

邪留丸~ :
聽你咁講,下集加重快獸戲份

supageti:
做乜鬧我呀,X粉?

Anonymous said...

啱啱睇完你d相...影到我好肉酸!!

團友

naruto said...

團友:
D馬騮都係咁講

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...