Saturday, May 23, 2009

我的眼鏡

你地會點處置你D舊眼鏡?


執野先知,原來我總共有八副眼鏡,足足佔左半個櫃桶,仲會戴嘅其實只有三副。。。

4 意見:

Tat said...

D舊眼鏡我成日都以為無用,後尾兩次小意外,先發現舊眼鏡係要留,唔好掉。

1.戴緊個副掉咗落地,其中一隻鏡片碎裂,即刻用住舊個副先!!

2.有一次戴緊個副眼鏡,唔知乜事,無咗粒螺絲,我咪搵一副舊的鏡拆一粒出黎用。

Sun Sun said...

我記得好似奧比斯之類嘅慈善團體收集個舊眼鏡送去一啲第三世界俾一啲有需要人仕, 你試下上網搵下, 可能有方法去處理幫你解決又可以幫到人.

supageti said...

嘩嘩嘩 ~ 仲多過我啲手機 + 相機呀 ~~

naruto said...

Tat:
用緊三副,其實已經預咗spare,我諗有三副我會唔要啦

Sun Sun:
多謝!我會check

supageti:
呢度最老嗰副二十年啦,唔算買好多咋

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...