Sunday, May 17, 2009

搬屋*被遺棄

執呀執呀!
新屋細左,放唔到咁多野,唯有掉得就掉,呢兩本最後都係比我掉左;

96年嘅金城武men's non-no+2000年嘅Kelly non-no,再見啦!

14 意見:

Tat said...

喂喂,你D野我唔係話有興趣呀,不過你試試放上網BID,可能搵到多少搬運費喎。

Leo said...

放咩呀放,搞個開放日俾我地啲讀者上嚟清倉喇!

eric said...

Kelly嘅頭好大。

我都贊成網上賣鬼咗佢。我試過(舊GQ,舊national geographic),喺有啲渣拿嘅。

Ju said...

Kelly 好醜樣呀!

naruto said...

Tat:
唔駛啦!全部掉哂Lu

Tat:
無好野架啦!

eric:
值錢我都keep左啦!真係阻掟架咋!

Ju:
唔同化粧,樣就唔同囉

Leo said...

Tat:
唔駛啦!全部掉哂Lu

Tat:
無好野架啦!

eric:
值錢我都keep左啦!真係阻掟架咋!

Ju:
唔同化粧,樣就唔同囉


喂答人兩次都唔答我!嗚嗚嗚!

naruto said...

Leo:
寫錯啫


Tat:
唔駛啦!全部掉哂Lu

Leo:
無好野架啦!

eric:
值錢我都keep左啦!真係阻掟架咋!

Ju:
唔同化粧,樣就唔同囉

Ogake said...

when will u invite me to your new home ah?

eric said...

post多啲精品囉波。你以前嘅TVB書仔系列就好正。

naruto said...

Ogake:
越洋覆blog喎!七點幾已經無野做呀?
我六月至搬,攪掂咪隨時嚟囉

eric:
精品無掉,遲D會再post

black lab said...

嘩!屎ly (Kel-ly) 個頭超大...

P.S. 上次嗰個神秘b係我嚟架。

naruto said...

black lab:
玩野呀!用藝名

卡臣 said...

96年金城武還有少少稚氣
而家man哂

naruto said...

卡臣:
96年喎,我都稚氣啦,而家變左大叔

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...