Tuesday, October 21, 2008

鳴門單車PK一day遊

平衡本來就係我弱項,單車我都係中學旅行先學識,即日學識以為好醒,落住雨都學人落斜,結果PK,損到血係咁流,睇住D血係咁染紅對𧙕,都咪話唔驚,班長即時除皮帶扎住我大脾止血,結果第二朝都係發炎流膿,睇醫生仲要請幾日假....單車從止變成童年陰影。

幾十年後...即係舊年,老狗約埋一班朋友踏單車,我踏恆油,都比人慢,仲攰到嘔,踏完仲有忽必烈FEEL

啱啱嘅星期日又去踏過,頭五分鐘都未適應啫,就比個粗心大意嘅單車司機扒頭唔響"安"之下碰手㬹,梗PK啦!手腳都擦損哂,不幸中之大幸係傷口唔深,亦無擦損塊面,你知啦,我靠個樣揾食家嘛!


因為速度係眾人之包尾(係架單車慢,唔係我慢),所以每次去到一個休息點,佢地己經又起行,所以無乜機會影相,只有這一張。。。乜cosplay cos 到嚟大埔呀?粉紅嗰件好好肉地喎!


回程時有風,流BT又無手抺,真狼背呀!

最後要多謝醫療服務站嘅人員,好細心呀!

14 意見:

Ogake said...

你出師不利渦~~ 下次要小心D啦~~
係呢~ 你話你靠個樣搵食~~~嗯...一係我幫你申請綜援啦~

Anonymous said...

踩單車都係我弱項~~~男人大丈夫擦損小小無破相唔要緊啦~~其實~~最想睇係大叔一邊踩一邊流BT個英姿~~呵呵~~狼狽!!

Anonymous said...

唔怪得你咁慢啦!仲要睇埋路邊d極品!

Anonymous said...

見大叔嘅傷勢應該好小意思啫~
會好快好返架喇~
我都係想睇cosplay嘅正面
一定好"正"~

supageti said...

踩入我地頭 ~~

casper said...

失禮, 年紀大就唔好攪咁多野啦!!
知唔知要人擔人係好唔好嘅事, 痛唔痛啊?
搵欣宜錫晒返啦...

maymay said...

男子漢大笨象,P下K有乜所謂呀~
PK果陣,姿勢型唔型先?

largeheadboy said...

哈哈!諗咗一陣至知 bt 係乜!
要搵醫療站咁大鑊呀?

Anonymous said...

大叔,一把年紀就小心點啦!XDD

Anonymous said...

過咗氣先留言唔知你見唔見到呢?

aiya,踩單車呀,係我至愛運動之一。我細個學單車都搞到損手爛腳架,兩隻指公 (係手指公) 因為過份緊握手柄而虎口位甩皮,好Q痛...

naruto said...

ogake:
係呀!金融海潚下,好多公司都唔請花瓶,好易無咗份工

畢打欣宜:
真係狼狽,D BT流哂落口

朱朋:
當日極品唔多,唔阻時間

邪留丸~:佢怕醜唔肯擰過嚟

意粉:
咁你會唔會COSPLAY落街?

casper :
我已經無用扶助轆,有幾失禮?

maymay:

但我唔係大笨象

largeheadboy:
陪人去,有人傷過我

karvitz:
點解講到我好似老到唔踏得單車咁架

black lab:
點會見唔到吖,有MAIL收家嘛,我唔閒覆啫,虎口無事

supageti said...

會嫁,cosplay 做花師奶,呵呵 ~~

卡臣 said...

吐露港單車徑
我中學時常去
改路後去過一次咋

naruto said...

卡臣:
呢段真係好踏,平日我諗我會安全D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...