Tuesday, October 14, 2008

快獸個friend

星期日都開工,仲朝十晚九,謝哂;番屋企,喺樓下間麥記搵野食;
上次食“足三両“,第二朝出番四両,蝕哂,今次轉食開心樂園餐,有小丸子換呀,我揀咗花輪同學,好cute呀!將佢放喺公司,做野都開心D!



各位暖流版嘅讀者,我食唔到咁多,幫我換幾隻吖!

10 意見:

Ogake said...

我都想換小丸子呀~~
但我唔食得麥記呀~~ >_<

男人老狗 said...

我都未必幫到你,不如直接俾D暖流你啦!

supageti said...

幫你唔到,我已經唔食(香港)麥當當好耐。

Anonymous said...

oh baby ~~
我唔食麥當勞!

casper said...

可唔可以我請你食, 你俾個花輪同學我啊?

maymay said...

花輪同學個樣好似你....一樣咁型!

Anonymous said...

原來呢度好多人都唔幫襯麥記!好注重健康喎!
大叔你都食少d喇!

Anonymous said...

哈哈~
試下...幫下你喇...大叔~
唔知除咗有花倫同學,
你仲有邊隻公仔呢?

largeheadboy said...

係喎,提醒咗我要去食麥當當添!

naruto said...

ogake:
運用你嘅魅力叫同事幫我換啦

男人老狗:
咩嚟架?

意粉 :
唔緊要,最緊要健康

花輪上身的欣宜:
嘩,fans呀

casper:
bye

maymay:
我似丸美多D

朱朋 :
你快食啦,無人幫呀

邪留丸~ :):
無啦

largeheadboy:
呢篇BLOG唔係提你呀,係幫我換呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...