Monday, October 20, 2008

為欣宜找個伴

台慶巨献...畢打自己人,無線為捧欣宜,除咗揾來一班我無乜興趣嘅前輩外,我覺得應該為佢揾個情人...
無線咁多人,揾邊個好呢?

6 意見:

Anonymous said...

全部呀!大結局咀陳志雲!

Anonymous said...

最憎 "陳至暈"
我揀盧海鵬~~

casper said...

我想揀"吹件幫", 不過唔知"陳至暈"放唔放人?

Ogake said...

我揀左吳唱K, 擺明螢幕情侶~

naruto said...

朱朋:
大結局梗係姣啜SIR RUN RUN 啦!

冒牌欣宜:
原來你有怪癖

casper:
吹件幫企埋欣宜度會變哈比人

OGAKE:
係呀!舊相好嚟架

Anonymous said...

我揀"蘇 good"嗰位阿蘇~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...