Wednesday, October 22, 2008

禮物

禮物一:
ogake日本遊嘅手信,本來有兩份架,無啦啦要同人share,唔抵呀!點解買比我?又話似我喎!


最後都食到一粒本來係我嘅禮物,抽到粒黑椒味。。。mmm,你慢慢食啦!



禮物二:
加拿大嘅同學寄來嘅錢幣,2010至會通用,呢批係記念版嚟架.


禮物三:
公司呢期都有贈品,每位同事都有一盒;漂白扒牙?好呀!


禮物四:
公司會計女同事去完青島旅行,送來花生一包,佢話大陸D野咩野都唔敢買,呢樣喺啤酒廠買,安全D喎!喂!一啖就食哂,唔夠喉喎,聽日再攞過先!



咁多位,多謝哂!下次都要買比我呀!

10 意見:

Anonymous said...

網友ogake送既野好得意渦~ 你有D咁好既fd真係三生有幸啦~~

supageti said...

哈哈 ~ 笑死 ~

maymay said...

開心死咯有咁多禮物!
係呢,你間別野種咁多植物,咪冇人都要開住d窗囉?

Anonymous said...

我懷疑柯嘉茄同ogake係有姦情
唔係點會成日替佢講好話!! XDD

Anonymous said...

大叔真小氣! btw, 多謝ogake, 我仲未食到耳屎味:p

naruto said...

柯嘉茄:
你真聊

意粉:
我呢篇咁感性,咩野令你笑死?

maymay:
無開架,但每次淋大量水囉!

伽利略欣宜:
直頭係影子情人啦佢地

朱朋:
喂!我個blog好乾淨架,無出現呢個字架喎

Anonymous said...

柯嘉茄小姐得架喇~
我哋都知道你"男朋友"ogake
好好人...同好關心長輩

Anonymous said...

咁都俾你發現左我同Ogake既關係~~~
我已經好低調架喇渦~~~
但係Ogake又真係好有心丫嘛~ 份手信又得意~

naruto said...

邪留丸~ :
咪同佢癲啦

柯嘉茄:
份手信點夠你得意Y

casper said...

我仲有好多啤酒豆...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...