Thursday, October 30, 2008

心水推介

兩個月睇咗兩套好戲,Ben Stiller 大戰 Adam Sandler


上個月睇咗卡啦蘇,由頭笑到尾,粗俗,賤格,咸濕,歧視全部落重藥,讚!
剩係一場游水追快艇我已比五分,加埋同阿婆吹髮劇情,10分滿分呀!

星期日懐住極期待心情睇電霆喪星,頭五分鐘perfect,點知一去到森林打仗,就出現冷場,但近尾聲又出現勁多“爆“位,Stiller同佢“仔仔“嘅一場戲係我最鍾意部份,個仔用刀插佢好感人呀!而Tom Cruise同matthew mcconaughey佔戲咁重亦係另一個加分因素

睇嚟今年嘅鳴門奧C卡最佳電影都係呢兩套之一啦!

10 意見:

Anonymous said...

鳴門奧c卡接唔接受公眾投票??

Ogake said...

卡啦蘇我睇左,反而覺得一般,未致於想像中好笑~ 呢個星期可能會睇雷霆喪星,且看如何~

Anonymous said...

通常希望越大失望越大, 所以對"雷"片有D失望!

largeheadboy said...

係唔係咁得呀?
仲有 Tom Cruise 同埋 Matthew Mcconaughey 咁勁?

爛 铜 said...

Tom Cruise同matthew mcconaughey,請問中文係..... ?

naruto said...

欣宜:
等年尾先攪啦

OGAKE:
卡啦蘇你梗係覺得一般啦!根本同你一樣

朱朋:
中段真係失望架,後段攞分咋!

largeheadboy:
車!呃你做乜

Broken_black:
湯告老師,馬修麥康納

Anonymous said...

那個Robert Downey Jr, 是白人黎嫁, 扮黑人扮得很似。 他很有演技, 看罷他的Chaplin時,他已給我留下深印象。

naruto said...

galaxy:
Chaplin我都有睇,當年都係因為佢至入場

naruto said...

galaxy:
Chaplin我都有睇,當年都係因為佢至入場

卡臣 said...

Jack Black馬上給Robert Downey Jr搶哂鏡

唔錯的反英雄電影

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...