Saturday, October 25, 2008

多謝家姐

又有手信啦,今次到一年去六七次旅行,但每次都係去東京嘅家姐;今次好突破,去大阪喎,可能因為咁,有好多禮物呀!

1/我最鍾意嘅綠茶呀


2/佢話買咗C餅,原來係柿餅。。。好味


3/正想買隻錶,啱哂


其實仲有兩樣,比阿媽執野收埋咗,搵番先寫過

ps:下半年無旅行去,超暗淡

11 意見:

Anonymous said...

你早一兩個月至買左隻錶喎, 又想買?
今晚個卜肚瀉呀? 係咁出既?

Ogake said...

我~ 唔見左隻錶~ :(

supageti said...

家姐好大手筆喎 ~~

supageti said...

仲有,依款柿餅我舊年都買過不過好似無食過。

Anonymous said...

有"多啦a夢"百寶袋嘅大叔...
唔緊要喇~呢年做得辛苦啲
下年先玩過囉~

naruto said...

朱朋:
對上一隻膠錶仲要係一舊水一隻已經係年頭啦
個blog肚瀉?學吓無記咁,一係唔播,一係連住係咁播囉!。。。實情係攪錯時間,一舖過出哂,而家無哂存貨

OGAKE:
瘦到戴唔穏隻錶呀?

supageti:
佢對細細佬仲大手筆
C餅好好味架

邪留丸~:
我都係咁諗,橫掂已經儲咗幾日假

Anonymous said...

你知唔知嗰幾個T-back茶包係咩味架?
左起:玉露、煎茶...呢兩個你應該知啦,右面ほうじ茶即係「焙過嘅茶葉」,係我第2鍾意飲嘅日本茶 (首位係綠茶)。
咁我下次去日本知道買咩俾你喇,哈哈!

naruto said...

black lab:
玉露?我知,姓林架嘛
我鍾意該焙過嘅茶葉,正

去日本旅行嘅,就過嚟搵你啦

Anonymous said...

你家姐都係綠魔?? 同道中人喎....meow~

naruto said...

綠藍:
佢係綠魔?唔明
佢打牌就麼

casper said...

隻錶我都ok架...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...