Sunday, October 12, 2008

金融海潚下的嗚門

睇個電話就知我幾咁窮困啦,仲褲都穿埋,有無暖流版讀者送個電話嚟呀?

10 意見:

Anonymous said...

嘩..大叔你無事嘛...你個款好似被人"強X" 咗咁喎...要打三條九嗎???

supageti said...

搵生果或者方向報嘛 ~~

Ogake said...

大家唔好俾人呃呀~
電話下面既係名貴雲石餐檯~
腳旁有隻24K金龜擺設呀!!

Leo said...

一睇就知令你可以露出性感膝頭嘅老牛同個滄桑氣質手機係名師設計嘅加工作品喇!

Ellen老師 said...

恕我直言~~
個電話跌過落廁所呀?

naruto said...

欣宜:
打你個死人頭

意粉:
諗住呢度會有有心人嘛

ogake:
唔好睇相作野喎

leo:
我咪就係叫阿鳴嗰個設計師囉

ellen老師:
老師,都恕我直言,乜跌落廁所會變成咁架咩?我未試過喎!
其實係同鎖匙放喺褲袋,攪成咁

supageti said...

同鎖匙放喺褲袋?好危險 ~ 分分鐘會爆炸喎 ~

Anonymous said...

無樹嗎...?大叔
你要保重喎...

卡臣 said...

鬥窮?
一定輸俾我

naruto said...

卡臣:
扮下蔣志光先,同是天涯淪落人。。。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...