Friday, October 10, 2008

阿媽的寶貝

除咗我仲有佢地。。。
老豆養魚,阿媽養龜。。。屋企曾經有隻龜養咗幾十年,最後竟然跳樓收場,當時傷心到唔識反應

睇返而家。。。小靈龜之前已出過場,最近佢愛上食生牛肉,仲好Q大食,應該係準備冬眠啦!


仲有呢隻,非常怕醜,見人就縮埋


阿媽有一大堆龜嘅擺設㖭!


最勁係佢,叔公以前係海員,送咗呢隻標本比阿公,阿公走咗之後,阿媽接收咗,住喺度幾十年啦!希望佢住得開心啦!

10 意見:

Anonymous said...

你阿媽養咗幾十年...又好Q大食...
mmm...咁似形容緊大叔嘅...哈哈哈!!

Anonymous said...

見到你就縮, 仲唔係怕'醜'? :p

Ogake said...

一見就縮~ 可能係你既吸引力問題~~

supageti said...

窗外既景物好似有啲印象喎,你屋企好近你學校既,係咪?

naruto said...

欣宜:
我自十八歲己不用阿媽養,冇幾十年

朱朋:
唔好拎我D 爛gag話番我,有D新意好噃

ogake:
吸引隻龜有Q用咩

意粉:
近呀!都要上斜再上斜架

supageti said...

咁我同你做過街坊喎,舊居個廳望住你學校 campus ~

Leo said...

食住條水,再斬二両?又俾你得咗!

naruto said...

意粉:
我學校喺第三街架喎!都叫係鄰居嘅!

leo:
斬多四両都仲得

supageti said...

我舊居住皇后大道西。

naruto said...

意粉:
咁都要行15分鐘

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...