Wednesday, October 15, 2008

時間:於工後約十點
地點:往天水圍巴士上層
人物:一“劇“肥野

去片


睇唔清楚?放大D


真係捽咗至少十分鐘,一定要早過佢落車,佢揸過D扶手你仲敢掂?

16 意見:

Leo said...

星期二晚返天水圍?

連環圖,精彩!

啲扶手之前咩人摸過你都唔知架喇,仲污漕啲都仲有可能呀!

Ogake said...

嘩~~超核突呀!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

嘔心...
>n<"

Anonymous said...

勤奮的天水圍居民呀
搭巴士不忘練習腳底按摩...^^

Anonymous said...

唔知你偷影人時, 背後有冇人偷影返你, 之後又放你上 blog 呢? :p
不過比你講完, 以後掂d扶手都有陰影 ~

casper said...

我公司成日都見到有仔柯完尿唔洗手, 我都唔敢直接掂門柄, 搵紙包住先開, 如果唔係我咪間接摸佢jj...

嘔緊!!

naruto said...

Leo:
今晚又喺天水圍啦,唔得咩?仲污漕D?C呀?

OGAKE:
多謝

邪留丸~ :
瀝血

欣宜:
下次練剪鼻毛吖!一殺車隊穿佢個鼻

朱朋:
咁要化恒個粧啦,我坐最後一行喎,點影?

casper:
鬥核突呀而家,下次講吓舊公司厠所所見所“聞“先

maymay said...

撞鬼咯,恐怖成咁!@_@

largeheadboy said...

嘩,咁都得!

Ellen老師 said...

唔係化~~~

Leo said...

係唔得架!返咁密就唔叫別墅喇!

naruto said...

maymay:
萬聖節嘛!

largeheadboy:
我都嚇一嚇

Ellen老師:
比著你會點做?

leo:
乾燥呀!驚乾死D花呀

Ellen老師 said...

梗係踢走佢隻鞋啦!哈哈!

Leo said...

咁又得?咁你去旅行果陣點呀?

我記得以前曾近榮教過一個簡單方法可以令屋企冇人時都淋到花架,你有冇睇開婦女新姿架?

卡臣 said...

唉~~好驚呀,唔知有無香港腳?

naruto said...

卡臣:
我無

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...