Friday, October 3, 2008

國慶*聊齋

國慶同朋友無聊無野做走去粉嶺雲泉仙館食齋。。。超大碟


跟住去咗流水響,影吓相;睇下影咗乜?

*雲泉仙館 ﹣ 怪花


*雲泉仙館 ﹣ 天空


*壽星公


*流水響 ﹣座山坐監?


*禁果



*倒影一


*倒影二


*倒影三


*松子


*葉


*怪樹



另有正相三張

一)厠男?



二)防便秘?成箱包起吖


三)Levi's?


9 意見:

Ogake said...

我喜歡廁男~~~一睇我都係見到廁男~~我諗起黃E文,但係又諗起你,你先至係真正既廁男~

Anonymous said...

禁果原本冇想像中咁吸引!

Anonymous said...

你同X狗去雲泉仙館幽會嚐禁果呀?
兩篇一樣嘅~~

maymay said...

雲泉仙館d齋好唔好吃?
那怪樹看來好像是樟樹~

CH Mak said...

最紧要,禁果好吃么?

casper said...

大叔同老X私會, 有冇其他人先?

naruto said...

OGAKE:
我喺屋企排行第二,係次男;
你都係次男,次貨個次

朱朋:
禁果呢個字由"林"同"示"組成,淋嘅屎當然唔吸引

欣宜:
你真係烏鴉口,拎X狗開玩笑好啦,燒埋我嗰叠

maymay:
好啦好啦!有返個正常人問正常野;
d齋非常一般,賣點係大碟。
棵樹幾靚,佢識我我唔識佢

CH Mak:
個禁果爛爛地架

casper:
兩個人會嗌咁多碟餸咩?

supageti said...

啲相唔錯喎 ~~

largeheadboy said...

鳴門影相確有一手啊!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...