Friday, October 31, 2008

多謝邪留丸

開哂口叫同事,BLOG友,老友,豬朋同狗友幫手換小丸子,結果只得一個人啋吓我,就係素未謀面嘅邪留丸。
為隆重其事,今日同佢地影咗兩張寫真!

小丸子同爺爺,緊扣埋就會一齊唱歌跳舞啦!


好鍾意呢張,好似玩得好開心


我自己換咗最鍾意冷笑話嘅野口,好CUTE呀!


邪小姐,多謝哂呀!

10 意見:

Ogake said...

你就好啦~ 有人幫你換公仔~ 你記得扣住人地隻手同人地跳舞呀!!

Anonymous said...

係定情信物啊~~

maymay said...

咁即係同人地見過面啦~~
影得咁少嘅,仲有花輪同學呢?

casper said...

呃完卜, 仲呃人同惰心叫人換公仔!!
唉...

Anonymous said...

如果見過面, 應該連卜都唔鬼睇,莫講換公仔!

naruto said...

ogake,欣宜:
睇呢個blog嘅人已經唔多,唔好嚇走埋,OK?

maymay:
無見面,由中間人傳遞
花輪出過鏡啦嘛,咪無影囉!

casper:
同惰心...我諗你都要同家燕姐搭下lift再培訓

朱朋:
賤人

Anonymous said...

哈哈哈~
你個blog睇嘅人
咁有趣~
又點會唔睇喎~
"白雪公主欣宜"乜你好想要定情信物咩~
不如搵"唔唱k王子"送份俾你喇~

largeheadboy said...

第二張真係好正
不過如果見唔到下面個“躉”可能仲得!

除咗第一個禮拜嘅小丸子之外
其他五個我都有喇~~

naruto said...

Ms.邪:
啊!原來睇中睇我blog嘅人,等大叔幫妳

largeheadboy:
上牌忙到癲,唔得閒換,多得邪小姐,我先有幾個咋!

Anonymous said...

唔洗客氣喇~
快獸主人 :p
同埋我係仔唔係女
我係"邪留丸王子"呀嗎~
呵呵呵~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...