Tuesday, July 29, 2008

shopping魔

有幾樣嘢見親都有衝動想買,完全失控!
1/洗面膏
2/梘液
3/T-shirt
4/雪糕

今日睇下洗面膏存貨。。。一頭住家已經有咁多(雖然有兩枝係奬品),兩頭住家加埋夠用幾年,唔通下意識覺得自己好汚糟?

12 意見:

Anonymous said...

快獸洗到變透明喇, 仲買?!
我覺得污糟既唔係外表囉:p

maymay said...

哈哈,朱朋講左我想講嘅說話~~

supageti said...

無野既,好似我鍾意買電話咁啫 ~ 哈哈 ~

naruto said...

朱朋/maymay:
我思想仲乾淨啦!間中會想到D"c" 啫

supageti:
哇!乜咁夜呀?砌圖呀?

Anonymous said...

一定係童年陰影
大叔細個一定跌過落c坑...哈哈!

Ogake said...

定抑或你塊面太闊,所以每次洗面都要用好多呀???

supageti said...

你咁早呀?唔駛番工牙?

男人老狗 said...

快獸用洗面膏沖涼,好高級呀!

Anonymous said...

洗幾年都得喎~

naruto said...

欣宜:
嗰D係開心時刻

ogake:
我塊面都叫闊,你係咩呀?

supageti:
咪就係起身番工囉

男人老狗:
係喎,背脊生暗倉,詅嚟用都好喎

邪留丸~ :
喺櫃底又搵多枝㖭,唉!

casper said...

um... 花王唔好既, 我細過用過, 用完爛面!! :(

naruto said...

casper:
我無爛喎!仲洗出自然神彩

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...