Wednesday, July 9, 2008

試食報告2

鹿兒島黑豚肉蓮藕炸餅。。。微波爐叮50秒就食得,味道幾好但太"淋"***


波子汽水。。。換上冰凍金屬樽,大熱天時飲番枝,爽呀!***


雀巢Fruto菠蘿味。。。新味登場,都幾多果肉,但甜咗D****


DR STUART'S GREEN TEA。。。英國買,超香檸檬味,強力推介;試下citysuper有無先*****


咀香園杏仁餅。。。好有咬口,星期日一路睇魔法神童加旋一路食,不知不覺趙咗五件****

9 意見:

supageti said...

炸物“叮”就梗淋啦。杏仁餅,我淨係買咀香園。^^

Anonymous said...

魔法神童加旋好似幾好睇,無追開,有無得借來睇下呢?:P

Anonymous said...

點解會有"咀香咀"杏仁餅嘅?
老狗先生送架...
你就好喇...
我返到公司想食佢啲手信嘅時候...
已經俾班"饑渴嘅同事"食晒lu~
=3=(扁咀咀)

Ogake said...

我不愛吃杏仁餅的,覺得很乾口~
但其他野食都好吸引~~但我唔會俾你D野食引誘到的~哼~

casper said...

嘩.... 肥死你啊!!

naruto said...

supageti:
佢個面小脆架,但D肉淋咗D,其實杏仁餅我鍾意食入面有肥豬肉嗰隻

karvitz:
我睇無線咋喎,點借你呀!不過勁推介,好好笑

邪留丸~:
阿爸買架,老狗邊有咁好人吖=3=

OGAKE:
我仲有試味第三集同埋一日三餐小佈告

casper:
比人話我瘦呀

supageti said...

哇,me too,不過依家無晒 quota,唉 ~~~

naruto said...

supageti:
同自己講,食一塊游兩個塘或跑十分鐘咪得囉!多D運動個人健康D

supageti said...

咁我寧願唔食囉,哈哈 ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...