Sunday, July 27, 2008

Photohunt

9 意見:

Anonymous said...

記者必需做到鐵頸馬眼神仙肚, 但我覺得兩件事性質唔同, 我個人支持鵬鵬打狗, 大快人心!

Anonymous said...

呢 2 張圖話過你知。
你揸頸就命,努力工作啦! :P

Anonymous said...

咁橋...我曾經都諗過用呢兩張相寫blog,
題目叫.."有中國特色的叉頸術"...哈哈!!
點都好,郁手打人就唔啱 ~~

Ogake said...

我就覺得無論係咩事都好~出手就唔岩啦~

naruto said...

朱朋 :
我想睇公安打鵬鵬多D

karvitz:
認命唔認輸呀!

欣宜:
你有寫blog咩?比條link嚟啦!
我個題目本來係"李亞鵬vs公安

OGAKE:
程度低,丟假。
我諗越近奧運越精彩呀

Anonymous said...

我寫d野好悶架喎!
大叔想睇就click我個名進入啦 ~~
不過睇完唔好鬧我喎 XD

Anonymous said...

欣宜:
一開你個blog就聽到你歌聲,暈得一陣陣
你係佢fans?

Anonymous said...

哈哈哈 ~~
你真係咁怕欣宜,我邊敢高攀做佢粉絲吖
今次嚟真!

卡臣 said...

中國人愛用鎖喉啩?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...