Monday, July 21, 2008

節約用紙

今日同大家講環保,除左用少D膠袋外,紙巾亦應該盡量用少D,我地嚟睇吓以下例子




記得慳D洗啦!

7 意見:

Ogake said...

呢段我記得我睇過,果時已經覺得好好笑~

Anonymous said...

大叔上次教我買貴價廁紙, 原來有深層意義...

Anonymous said...

小新真係好識幫佢媽咪慳錢喎~
不過衛生嗰方面就...

largeheadboy said...

新版面好型仔啊!

supageti said...

第一日番工有無俾心機呀?

Anonymous said...

係喎~我都好想講...
你個新版面好正呀~
係邊度影架...?

naruto said...

OGAKE:
睇得好開心

朱朋:
買平厠紙咪即係買戒子!

邪留丸~ :
你試下可以慳幾多吖!

largeheadboy:
真嘅?

supageti:
我勤力人嚟架!

邪留丸~:
曼谷旅遊出過架啦!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...