Friday, July 4, 2008

愛與懼

今日講吓我至愛同至怕嘅人同事
最愛食牛扒
最怕食海味三寶。。。蠔屎,乾瑤柱,蝦米

最愛飲綠茶
最怕飲魚湯。

最愛迷迭香嘅氣味
最怕魚腥味

最愛男歌星:陳奕迅
最怕男歌星:黃家強

最愛女歌星:梁詠琪(估唔到啩)
最怕女歌星:見到會周身不暢嘅周筆暢𣈱

最愛睇無線
最怕睇亞視

最愛電視男星:胡諾言(又估我唔到啦)
最怕電視男星:陳啟泰

最愛電視女星:蒙嘉慧
最怕電視女星:欣宜


最愛漫畫:稻中兵團
最怕漫畫:龍虎門

最愛打保齢
最怕踢足球

最愛見到靚人
最怕見到嘅肥到層層疊/嘈到唔停口,如果兩樣特點有齊嘅人就真係。。。

最愛卡通人物:軍曹
最怕卡通人物:五隻fXXk娃

最想去但未去嘅旅遊地方:沖繩
最唔想去嘅旅遊地方:上海

最愛三十度以上
最怕十五度以下

最愛人think positive
最怕人think negative

13 意見:

casper said...

你個d估唔到真係估你唔到, 不過有樣野一樣既係: 最愛睇無線, 最怕睇亞視

你上次問我夠唔夠擔出小學相, 我大你, 我出幼稚園相, 你輸更!! 有時間睇下!!

Anonymous said...

好嘢...我上榜呀!!
好多謝我嘅唱片公司、纖體公司、經理人、爹地媽咪,同埋一直支持我嘅歌迷。

supageti said...

印象中覺得你都幾嘈嫁喎,哈哈 ~

naruto said...

casper:
你真係大到我,幼稚園嘅相要比幾日我搵搵先。。。唔知喺邊張床底:P

欣宜:
厚顔呀你。。。
我一路以為你係一早識我嘅,因為我D朋友都知我最怕欣宜。我曱甴老鼠蛇同鬼都唔怕,只怕欣宜

supageti:
我成日比人話我講野細聲呀

casper said...

邊張床底?? 你同好多人訓過架?? 咁多張床?

naruto said...

我自己間屋有兩張床
我老家又有一張床
所以我有三張床
所以唔好咁難聽話我同好多人訓過呀

supageti said...

d 人成日聽唔到我講咩野,我覺得係佢地 hearing without listening 啫,哈哈 ~~

F4 said...

這個遊戲幾有趣,
下次copy在我的blog,
讓我數自己. 可以嗎?

naruto said...

supageti:
我以前以為自己撞聾

F4:
隨便啊!我等住睇。。。
你D大口仔磁貼儲成點?

F4 said...

我大口仔還欠 19.
其餘的我有很多.
你要不要其他的?
我可以給你.
我有好多好多17.

naruto said...

f4:
我無拆開,唔知有乜,我睇下有冇19先;
有就通知你;
我其實唔儲架,唔駛比我

阿寶 Francis said...

我都中意GIGI架喎~!

卡臣 said...

我有親身接觸過gigi
...
(有所保留)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...