Tuesday, July 1, 2008

第二季爛歌金曲鬥一番。。。結局篇

出獎門人撞著阿李莉莉,唔輸有鬼!


呢隻碟第一季出過,一路想出,終於拎佢嚟壓軸,佢係沈魚,今次派主打。。。魚樂圈


歌詞唔見咗,得番本寫真,又聽唔哂佢唱乜,今舖無歌詞睇!聽歌啦!
魚樂圈 -


對手ogake繼李莉莉後會唔會有彭丹或者李華月呢?

兩輯爛歌播影完畢,下星期唔知播乜,又無嘢想鬥?

16 意見:

Anonymous said...

人地出家英哥粵曲腔唱王菲, 你? 點鬥??

best actor said...

雖然沈小姐好有潛質﹐但係呢首歌勉強可以聽晒。對唔住﹐愛莫能助。

Anonymous said...

投大叔一票。

Leo said...

對家出惡搞,唔算數!你呢隻開頭就係副歌,都唔錯,但跟住嘩唔知想點!眼高手低不倫不類白痴冇腦自以為是(下刪一千字),投你!


咁好玩嘅野,唔好俾佢停喇!

naruto said...

朱朋 :
比人蝦,嗚嗚!

best actor:
唔駛講對唔住喎,多謝哂就真!

欣宜:
多謝哂

Leo:
多謝你聽得咁認真呀!你個blog做乜唔比人入?

Leo said...

naruto:

我不嬲都聽得好認真架喇!


我個blog有不速之客呀!為免是非,而家唯有淨係開放俾認識的朋友囉!我都想邀請你同其他响blog認識嘅朋友,但唔知大家eamail,冇計!

naruto said...

Leo:
我個profile有我個mail㗎!

Ogake said...

喂喂~leo, 我又要呀~
ogake_hk@yahoo.com.hk

naruto said...

OGAKE:
你又要投我一票呀?

Leo said...

火少:

我要有你email address至邀請到你,你profile個連結冇用架!

ogake兄:

多謝支持!已發英雄帖!


又,兩位咁夾,一於繼續鬥落去喇!

naruto said...

leo:
profile入面左面有“聯絡資訊“,有我email address
我寫喺度啦.... edwinor@netvigator.com

Ogake said...

Leo:
收到~~謝謝!!
其實我同火影係唔妥的~

Naruto:
我送你一票又點話~~

黑柴 said...

未聽ogake都知你今次勢危,因沈魚已經出過,冇咩新意,相反家英哥粵曲腔唱王菲,好期待!

naruto said...

Leo:
仲鬥乜,我無爛歌啦!爛仔就成個“彤"喺度

黑柴:
佢仲有大把貨,點同佢玩?

casper said...
This comment has been removed by the author.
casper said...

Sorry! 想投你, 不過投唔落!!

ogake出家英哥, 你條沈魚唔夠鬥, 你搵阿尹光或者朱咪咪可能幫到你!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...