Saturday, July 12, 2008

點開架?

劉浩龍隻碟,之前睇報導已知好多人投訴唔識開,甚至要拆爛個盒;我開唔開到呢?


右邊有個梯形die-cut,應該係比人從右邊拉嘅,但拉唔出,結果就係比呢個位呃咗;


再嚟搵手指篤個洞,再喺左邊拉出嚟!咁點解個梯形die-cut唔做喺左邊?抵比人鬧!


終於開到,講吓D歌,同佢以前一樣,每碟都有一兩首好出嘅主打歌,“神啊!求求讓我睡“對我已是今年金曲,但其他真係麻麻,“射程範圍“叫做好D,“火花不等人“非常一般,“大花面“直頭難聽。唉!師兄,轉公司呢隻碟都唔得隨時玩完架!

8 意見:

Ogake said...

我聽過下~都唔係咁吸引到我~

Anonymous said...

本身都好鍾意聽歌...
但好唔鍾意啲cd嘅包裝...
係...用咗好多心機去設計...
但真係好唔環保
一句講晒"唔鍾意咁樣!"
> <

casper said...

一句講晒, 麻麻地...

Leo said...

包裝幾靚,啲相跑贏台灣果啲幾條街,心動中!

naruto said...

ogake,
近期邊個呢引你多D?

邪留丸~ :
咁呢隻都唔算太誇

casper:
你講D歌?

leo:
其實包裝同相都靚,你衰個梯形位囉

阿寶 Francis said...

我淨係中意第一plug....好搶耳...火花不等人....真係好唔等人...因為好普通呀...!!

casper said...

當然係d歌啦...

卡臣 said...

個盒點會難倒廣告人呢

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...