Wednesday, July 30, 2008

天幕下歎午餐

無乜人緣,日日lunch都吔自己,選擇咗去Food Court, 都算有選擇嘅,有三文治/炒粉麵/pizza and pasta/燒味等
環境優美,喺商場三樓,無電梯去到,每次上去食飯都有行山嘅感覺;


室內有陽光,好開揚,心情都會好D;茄汁雞絲通 (一般啦)


呢日直頭哂住嚟食,好有渡假feel;咖哩豬頸肉奄列飯(以為係日式嘢,點知係泰國嘢,唔係奄列包住D飯,而係蛋漿撈飯再炒熟,濕笠笠,有D怪)


商場而家做緊希臘主題活動,堆小白屋佈景幾靚,仲歡迎影相,得閒嘅嚟睇吓啦!乾炒牛河(夠鑊氣)


行開嚟呢頭就搵我吔飯啦!

22 意見:

Ogake said...

好遠呀~ 都好難行開你果頭~
不如你過開黎我呢邊同我lunch仲好啦!!

男人老狗 said...

其實我幾鍾意掃馬趕這個商場,夠冷清,成個搬黎市區會有一種荒漠中一個綠洲的意境(好文藝)。

supageti said...

以你既性格無理由埋唔到堆喎 ~

Anonymous said...

高層通常自己食飯!

Anonymous said...

掃馬趕靜到呢~~
日落後生人勿近嗰隻~~

casper said...

死啦, 完全唔知咩商場, 加上未去過!!

naruto said...

OGAKE:
藉口,藉口呀!

男人老狗:
我覺得係城市人去咗天神村

supageti:
可能同我冷若冷箱嘅外表有關,無計

朱朋:
一樓,有幾高呢?

欣宜:
咁熟人呢?

casper:
唔會未聽過吖?

Anonymous said...

請問咩嘢叫冷若...冷箱呀?

largeheadboy said...

個場真係好冷清啊!
去過一兩次都係小貓三四隻
都唔知啲鋪頭點捱~~

naruto said...

邪留丸~ :
唔通冷若冷格咩?

黑柴 said...

咁你想唔想同佢地食先?有時我都想一個人hea吓,自在D!

Anonymous said...

行停車場那邊坐電梯上屈返過去,唔使行山,可以懶下。:P

naruto said...

黑柴:
因為第一件工作係點出各部門嘅問題,短期內好難埋堆啦!

karvitz:
AI,唔識喎!聽日睇下先,我連停車場都唔知喺邊

supageti said...

冷若冰箱咋啩?你令我諗起阿 M.C.,呵呵 ~

F4 said...

你第一日說自己在c port行街, 都知你是行家.
這一行是不用埋堆的. 工作下來就會找到對咀的人了.

你這個'基本'的人可以食starbucks, 以及百佳入面的三文治啦. 不太貴, 又好食.

下次去那裡看電影, 告訴你.

Anonymous said...

停車場在巴士站上面。
百佳隔離好似有電梯上,之後有條橋過返去商場。

如果無變,就應該係咁行。

Anonymous said...

好嘢~
意粉姐姐知我講乜~

naruto said...

supageti:
係喎!打錯字
who is MC?

F4:
好!等你呀!行家

karvitz:
嗰度係二樓咋,仲要行一層

邪留丸~:
真係病矇咗!

supageti said...

你一定無睇《當狗愛上貓》(翡翠台八點半果套劇)~

Anonymous said...

火影你咁鐘意食野,我有$1000珍寶海鮮舫現金券呀,你有冇親戚朋友叔伯兄弟有需要呀
我平D讓啦
……
我一個人食唔到咁多呀
同埋我要錢去旅行呀!

Anonymous said...

好野唔駛番工

卡臣 said...

cyber port 我去過一次咁大把

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...