Monday, July 14, 2008

真係咁瘦咩?

呢個星期成日聽到呢D說話:
喂!你瘦咗呀!上次見你都肥D
你比我想像中瘦喎
做嘢好辛苦呀!瘦咗咁多嘅?
你咁大食都唔長肉嘅。。。
mmmm......各位,我呢三個月已經肥咗五磅架啦!而家影相塊面已經脹卜卜啦喎!

以前最高磅數同而家相差九磅咋,多九磅就變成咁啦喎,咁樣先叫正常?

16 意見:

Anonymous said...

大叔d肉淨係生喺塊面度...哈哈!

supageti said...

幾時影嫁?

Fun said...

咦你而家係咪去左上海幫蓮母做音樂總監呀? ^_^

naruto said...

欣宜:
係卦,掛多九磅肉喺塊面到,好重呀!

supageti:
九年前

Fun:
噢賣吉,似倫大嬸,憑你呢句,我唔增肥啦,收工。

supageti said...

好似個小學生咁既?

largeheadboy said...

唔講我仲以為係廿幾年前影嘅添!

Leo said...

卡哇衣呢!

Anonymous said...

好好好可愛呀~

Ogake said...

我都覺得似倫X亮渦~

Anonymous said...

我都覺勁似x永亮...

naruto said...

supageti:
九年前係個小學生

largeheadboy:
九年後變咗阿伯

Leo:
咁我有食日本肝油丸

邪留丸~ :
我唔覺可愛,只有可憐同可憫

OGAKE:
亂講野,有無諗過後果?

朱朋:
你仲衰,混吉

Anonymous said...

please keep slim !! 16:9 anthony

Leo said...

Leo:
咁我有食日本肝油丸


YOU MEAN IT?

naruto said...

Leo:
真架

casper said...

好似面包超人....

卡臣 said...

相中真係肥咗d喎
(比起而家)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...