Saturday, July 26, 2008

新發現(二)

喺吉之島10蚊兜買咗呢個樽,可以將普通梘液變泡沫梘液。。。
之前一路以為泡沬係關D梘液事,原來關個樽事


大成功,好好玩呢!

11 意見:

Ogake said...

你生活真係多姿多采呀~

Anonymous said...

又好似幾好玩咁喎~

Anonymous said...

洗乜用個樽, 做到死時我個口都有此功能!

naruto said...

OGAKE:
點都唔及你啦,又演唱會又打波
我就剩係行吓十蚊兜

邪留丸:
好玩呀,係咁吱扮泡泡浴

朱朋:
你識嘔屎㖭!

Anonymous said...

曝光率最高之一....大叔隻左手..哈!

naruto said...

欣宜:
係唔係好好肉呢?

largeheadboy said...

幾好喎!咁沖涼洗頭洗臉洗碗洗地都可以變泡泡咯!

naruto said...

largeheadboy:
最好係只售十皮

F4 said...

我會買.
一直都想找這個, thx.

Anonymous said...

f4:
咁客氣架;你啱用令我覺得有繼續寫嘅動力呀!

F4 said...

乜你講到我咁大影響力.
我都只是一個小人物.
多謝喎.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...