Tuesday, July 22, 2008

第一日返工

*竟然緊張到瞓唔著,真係估唔到!
*但至少無便秘
*今日已經解决兩個job,順呀
*但係至少仲排住廿個job
*返エ原來有公司車,可以慳返D
*第一日返エ著恤衫,好扮野

24 意見:

Anonymous said...

恭喜晒。返新工順利。

緊張到瞓唔著?
呢種心情真係要好好記住,仍然有野令你緊張,係件好事。

Anonymous said...

封番封「利是」畀大叔
順順利利搵多d

男人老狗 said...

祝開工大吉,工作順利。

第一日返工著得整齊是理所當然的,我堅持平日返工要著恤衫打呔,算是對我份工作的尊重,當然你要配合番個場合啦!

Anonymous said...

估唔到除左便秘,仲有野令你失眠!
返新工以後睇唔到午間卡通片喎...

Fun said...

響邊鼠(區)返工呀~

Anonymous said...

karvitz:
係架,噚晚己經變返死豬

欣宜:
多謝,大家都揾多D啦!

男人老狗:
我主打polo shirt多D,不過一定要2個layers,今day你polo+背心

朱朋:
便秘唔會失眠,只會失去樂趣

Fun:
港島南,揾我食飯呀?

supageti said...

祝你日日順風順水啦!

有公司車?港島南?數碼港?

best actor said...

恭喜晒!! :o)

CH Mak said...

2008北京奥运...

火影加油!火影加油!
Congrats!

Ogake said...

祝順順利利啦~ 得閒約你食開工飯呀!!

Anonymous said...

祝工作順利!
他日仲有冇時間接我d私幫生意架?:p

Leo said...

住天水圍返港島南?勁!

Fun said...

電車男個frd港島男..

港島南即係香港仔?

naruto said...

supageti:
bingo

best actor:
多謝

ch mak:
我會加油,但關北京乜野事?

ogake:
你得閒先算啦

black lab:
點敢唔接你呢單?

leo:
所以搬去同阿媽住

fun:
香港仔個fd叫數碼仔

largeheadboy said...

大把嘢做咪好囉
冇嘢做至驚啊!加油啊!

Leo said...

搬?咁個竇點?

maymay said...

恭喜賀喜!
第一日返工有冇扮斯文呀?唔好講S‧NOO‧PY喎,失禮人呀!

Anonymous said...

aiya... 港島南出現?
我要有心理準備會撞見快獸啦?haha

CH Mak said...

因为我有奥运精神咯

Anonymous said...

工作順利~開開心心~
naruto叔叔

naruto said...

largeheadboy:
日日做到無停手呀無停手

maymay:
真係忍得好辛苦

karvitz:
睇下點?

ch mak:
我無乜

邪留丸~ :
你都係呀

naruto said...

leo:
暫時會兩邊住

黑柴 said...

即係一至五住阿媽度,六日天水圍城?

Anonymous said...

黑柴:
暫定二三四阿媽度

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...