Friday, December 14, 2007

卡拉OK vs 唱片公司

班CM靚女要執執個樣,遲D先至出場,先播影特備節目。"卡拉OK vs 唱片公司"
近月環球及華納系不再將歌曲版權賣比Neway同加州紅,攪到去neway時好多新歌都無得唱;少新歌唱,吸引力細咗,去少咗好多,你地點睇。。。


環球系歌手。。。Crying in the party,酷愛,鍾無艷,你當我甚麼,花落誰家,自愛等通通無得唱。


華納系歌手。。。下次下次,六天又無埋


1/班歌手宣傳渠道小咗而無咁受歡迎定neway 同加州紅會玩完?
2/你地有無去少咗以上兩間卡拉OK?
3/環球及華納將新歌賣比K-net,但以我所知K-net係Bar嚟,你地又會唔會去?

5 意見:

Ogake said...

都好少去唱K啦,有時間的話,我會選擇係屋企訓覺~~

Wordy said...

1. 唱黎唱去三幅 X,少左好多喇
2. 除左呢兩間,仲有規模較好、歌較多的嗎?
3. 唔會,最怕烏煙瘴氣又嘈的地方

naruto said...

wordy:
1/你個文盲,唔識打個屁字,我幫你。
2/啱啱去咗neway網站,有許冠傑新歌,啱你呀!
3/識唔識人去過K-net呢?

ogake:
人生最慘就係訓都唔夠時間,快D讀完書玫瑰個社會啦。早抖。

光.軍 said...

通常都係邊間o岩唱去邊間.無所謂邊間K Box。我信好歌係有好報o既 :P

naruto said...

光.軍,
但係K-net喺邊都唔知,點唱?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...