Wednesday, December 26, 2007

聖誕禮物

朋友M種到謝哂嘅植物,經我搶救後竟然喺聖誕開花,好開心呀!係今年最好嘅禮物.


朋友R送來禮物一份,怪衫一件,哈哈!我係咪靚仔咗好多?


你地收到咩嘢禮物呀?

7 意見:

Anonymous said...

棵花好靚呀!件衫都好襯你!
我就收到行山鞋, 下次行山比你睇啦!

Ogake said...

我今年只有公司同事抽獎的禮物一份,是食物來的,僅此而矣~~

男人老狗 said...

聖誕節開花,富貴又榮華,恭喜恭喜。

R君又幾有Tei屎,幾啱你吖!

Anonymous said...

件衫好襯你呀~
好靚呀~^0^
係邊度買架?

Fun said...

喂喂我有你件zip up既神奇女俠版呀~

naruto said...

朱生:
咁約你行許留山啦

ogake:
抽到食物好過抽水啦

男人老狗:
你個blog又便秘呀?你都有Tei屎

邪留丸:
你有無電蟲架?
我有赤根,黃助同青兵衛

fun:
著嚟睇吓好喎

Anonymous said...

係喎!?電蟲呢??
係唔係俾你捉咗呀?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...