Saturday, December 8, 2007

一週大事回顧

上週四,在附近屋邨運動鋪買咗羽毛球鞋....我D波友,準備接招.


上週六,因工作關係,要漫遊香港九龍新界,搭車搭到頭暈
大圍/旺角/尖咀/沙田/九龍灣/將軍澳/寶琳/鑽石山。。。散哂


星期一往觀塘返一日工,午餐食自己,往APM FOODCOURT食餃子加烏東,好味到不得了,十分鐘食到照鏡。但下午開始喉嚨痛,係唔係關佢事呢?上次食完都病咗喎,咁橋?


星期三晚上打保齡,好揸屎,晚餐食KFC,見到個聖誕限定蛋poster,叫隻食吓,セ實物掙咁遠嘅


今日星期五,一早要仆出去見客,返嚟做做做無停手,四點半先去啃飯。今日係麥記第三週換軍曹,即刻接佢返嚟,本週換銀色別注及Dororo兵長,換咗銀色先,兵長,等我呀。


右下角嘅讀者人次今日特破1000,咁嘅blog都有人睇,先至係最大件事

づづぐ

10 意見:

Anonymous said...

過1000人次唔奇吖!早前模特兒騙案都有50人中招啦....

naruto said...

你意思係話睇我個blog嘅好多係模特兒?

Wordy said...

係呀,中左招既果 d「模特兒」嘛,梗多喇

naruto said...

Wordy:
咪就係你囉

Ogake said...

明明係我狂reload你個blog所造成既假象,見到個數咁大,係咪開心過一陣子呢?

光.軍 said...

你o既行程都緊密喎

naruto said...

ogake:
如果你真係咁做,就真係不折不扣嘅高級院友,要去隔離病房

光.軍:
其實早一日都去咗元朗/上環/香港仔/銅鑼灣,不過無影相

Ogake said...

咦,咁快有得升高級院友啦?仲有自己間房??發達啦呢次~~

Wordy said...

我係醫生,黎巡房瞭解院友病情,原來呢期興玩模特兒

naruto said...

ogake:
樓上個鹹濕醫生嚟探你呢個俏護士

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...