Thursday, December 27, 2007

嘉道理農場

身邊啲朋友原來好多都未去過嘉道理農場,其實係個影相嘅好地方,仲可以遠離城市島同大自然接觸,以前唔駛入場費,而家大約要廿皮。

一入去就見到溫室同有機農場,有大量靚植物比你欣賞。近農曆新年去仲見到梅花㖭!(啲“有機“喺邊道嚟呢?)


行上啲就到豬場,肥豬妹體態撩人。(原來“有機“嚟自呢道)


再上就係雀島範圍,有鷹有雀,仲有個雞場,但雞場自禽流後已不對外開放。附近仲有鹿,蛇同昆蟲科


有氣有力就行上山啦,中途會見到蝴蝶林同中藥林


世界各地指示牌,行咁耐都抵啦!再上仲有觀音山,鍾意觀音人仕可上去朝拜一番囉!


附近有鹿仲有野豬?咁多次都見唔到


有啲植物出邊見唔到架


同一日影到四張自己好鍾意嘅相,perfect

睇番拍攝日期,原來已經係06年10月,有無朋友想同我去呀?



14 意見:

Anonymous said...

相影得不錯呀!
我未去過,有機會真係要去走走啦!

Anonymous said...

相影得不錯呀!
我未去過,有機會真係要去走走啦!

Ogake said...

早兩年帶過D細路去睇動物~~點知佢地悶到爆,成日問幾時走~~好明顯係一個唔岩小朋友去既地方~~

Wordy said...

小學放暑假時跟社區中心去過,可惜沒在那個路牌前拍照留念

naruto said...

karvitz:
多謝!响日D相我鍾意,得閑去行吓啦!

ogake:
我見好多小朋友好開心架喎!咁當然唔係海洋公園或者廸廸尼嗰隻啦!

Wordy:
哇!小學?乜都唔同哂啦!

光.軍 said...

依個絕無緊有見到動物O既地方.初中時去過。張葉影投在木身上.幾good

Anonymous said...

如果組團...可唔可以預埋邪留丸呀??

naruto said...

光軍:
我都鍾意張葉影相,另外一張係草蜢相,影咗五六張,先影到滿意嘅。

邪留丸:
組得成機會甚微,哈,同電蟲去啦。

naruto said...
This comment has been removed by the author.
naruto said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

我反而鍾意隻豬, 好一隻豬!
如果組團預我吖!

naruto said...

朱生:
原來你鍾意豬,照鏡咪得囉。

Anonymous said...

人地冇見你幾日...有d掛住你至覺得隻豬可愛姐...

naruto said...

咁你咪對住朱太囉!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...