Thursday, December 13, 2007

日木CM ﹣騎呢爆笑篇

噚日出咗型男篇,今日睇D日本先有嘅騎呢CM,夠哂癲。

Fanta。。。好爆笑,推介3F班,3H班同最後校長篇


牛奶


Ape Escape Japanese TV


Pote-Long


棒球。。。好鍾意呢個,concept正


Pretz零食廣告之松浦亞彌篇


中島美嘉のmeiji,估唔到平時cool爆都會拍騎呢CM


穴吹工務店。。。特別送比朋友嘅


7 意見:

Ogake said...

第一個芬達一堆廣告最爆笑~~
睇完再睇~
中島美嘉的都ok丫,都無騎呢樣,keep到個cool樣渦~
Pretz零食廣告,我記得早幾年香港都有個差唔多架~有無印象??

naruto said...

我無印象喎,我呢D正經人,平時無睇D騎呢嘢,睇左都唔記得啦

Ogake said...

你平時有無照鏡????

naruto said...

照爆哂啦!你呢?屋企照哈哈鏡架?

Ogake said...

照爆哂啦?怪唔得你無睇騎呢野啦!!
我屋企無哈哈鏡渦~哇哈哈鏡就有,你要嗎?

naruto said...

睇騎呢野我會買雜誌睇,你要嗎?

Ogake said...

嗯~你好野!你贏x2!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...