Wednesday, December 12, 2007

日本CM ﹣型男篇

去日本旅行,夜晚好鍾意睇電視,重點唔係節目,係D廣告。
日本廣告比較癲,但簡單易明,唔識聽都知佢講咩。
呢兩日上網搵料做嘢,搵埋好多正嘢,打頭陣嘅係型仔。。。

妻夫木聰。。。Pocky,個女主角索到ah


福山雅治。。。寶礦力,型呀


千秋王子。。。Mr. Donut,睇完我都想食


妻夫木聰&瑛太。。。電話打機,好正咁喎,香港幾時有?


妻夫木聰&瑛太。。。第二個版本


小田切讓。。。係唔係賣糖呢?


阪口憲二。。。奇異果都搵明星拍廣告


山下智久。。。男士美容(搵食艱難,拍廣告要沖涼)


預告:有型男梗有美女啦,仲有至正拿手嘅騎呢篇 :)

8 意見:

Ogake said...

咦~個個都高高瘦瘦架渦~~呵呵呵~

Wordy said...

點解冇一個 clip 係 available 架?

Ogake said...

咦~我睇到架渦,你所指既available係咩先~~

Wordy said...

係公司一個都問唔到,話個 video not available

黑柴 said...

我喺日本都好鍾意睇電視廣告,創意十足,靚人靚景,點解香港冇咁嘅廣告?

naruto said...

Wordy:
睇到喎,你屋企睇唔睇到?

Ogake:
唔該哂喎!代我答咗Wordy嘅問題。
日本興呢隻,無邊個好大隻,阪口憲二算大隻架啦!

黑柴:
都有嘅,小D囉!最近電訊同十月林嘉欣+熊貓賣茶我都BUY嘅

黑柴 said...

電訊, Hell of Bell?
林嘉欣?
熊貓賣茶?

naruto said...

黑柴:
係呀!我覺得呢兩個比較好玩

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...