Tuesday, December 11, 2007

最近聽嘅日本歌

最近有幾首日本歌非常鍾意,整日陪住我開工,你地有無聽過?


福山蛋治,曲詞編唱一人包辦。。。東京にもあったんだ (東京鉄塔﹣你阿媽媽你阿爸主題曲)套戲有無播呢首歌?有無人知?


滄海桑田佳祐。。。明日晴れるかな (求婚大作戰片尾曲主題歌) 山下智久+長澤正美,仲未睇,遲D追番


又係滄海桑田佳祐。。。風の詩を聴かせて「Life 天国で君に逢えたら」主題歌,有伊東美咲,索


SEAMO - CRY BABY。。。蠟筆小新劇場版(呼風喚雨!唱歌的屁股炸彈)主題曲,佢個中文名會唔會係"獅毛"呢?

日本D卡通歌真係好正,唔似得香港求其搵阿蛇都攞金曲金,羞家。

9 意見:

Karvitz said...

〈蠟筆小新〉那首歌很好,之前聽過live ,睇埋MV 真的很有誠意。但其實卡通歌好難用香港比,日本咩歌都可以拎來賣錢,香港市場始終都唔同。

Wordy said...

福山果首係片尾歌同 trailer 背景音樂,我要。

Ogake said...

謝謝你之前sent我的東京鐵塔,好好聽!

Anonymous said...

謝謝你send給我"鐘無艷", 我每晚都要聽十數次...為了報答你, 今日唔窒你 ~ 咁少啦!

Ogake said...

咦~~"棕毛焰"係我sent俾阿影架渦~~阿影花敬佛??不過唔緊要,呢隻歌勁好聽,都要揚出去等多D人知~

光.軍 said...

點能夠唔揀《愛瑪仕小姐》呢 :D 又有藍天又有碧海加埋結他.實在似渡完假。

naruto said...

一返嚟見咁多人覆嚇咗一嘢㖭
Karvitz:
真開心原來有人識呢隻歌,好好聽呀。

wordy:
有人同我"拗"話片尾無播,所以要問吓人。

朱生:
駛唔駛聽十幾次呀?咁小事都要報答,好忙啫。

ogake:
好嘢梗係宣傳吓,隻碟出咗啦,你買咗未?

光.軍:
愛瑪仕小姐一出道已覺得好靚,可能太忙,而家廋咗又殘咗,但呢個MV狀態返返嚟。

Anonymous said...

唔洗驚! 但係D香港型男呢? 佢地E定係星期六晚先至響礸石山出現.....

Ogake said...

屈住腳擺係頭咁樣出現~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...