Monday, December 3, 2007

我嘅十大金曲。。。一

已經踏入十二月,今年好似都無咩超大HIT歌,以下十首,我嘅選擇。
10/ 鄭秀文 - 愛情萬歲
從未鍾意過鄭秀文嘅歌,MV令隻歌立體化,得分不小


9/謝安琪 - 鍾無艷
臨尾發力,入哂腦。佢再係咁肥落去,可以做"瑪莉亞卡爹勞"嘅接班人


8/楊千嬅 - 化
成隻碟我只BUY呢首,幾襟聽


7/薛凱琪 樓梯轉角
比D歌詞打得好應,個VIDEO拍得好靚


6/關智斌 - 預言書
全部分數比哂歌詞


to be continue

9 意見:

Ogake said...

支持9號~~謝安琪~~鍾無艷 正到爆~~日日係咁聽,但個MV男主角竟然係王貽興~~扣分~

Wordy said...

小弟 12 月 29 日寫本年度中文流行曲,密切留意,呵呵!

Ogake said...

咦?宣傳易????
喂~大家多D來我個blog留言啦,好多野睇架!!Yeah~

naruto said...

ogake:
王貽興好差咩?咁多人唔妥佢嘅?
仲有,謝安琪唔係九號,係第九位,激死!
wordy:
我呢個金曲主題仲有幾集喎,不過喺12 月 29 日前囉,呵呵呵!

最後,兩位黑客,要賣廣告都揀D收視率高D架啦!

Anonymous said...

鍾無艷好好聽!樓梯轉角聽左幾次都入唔到腦!
Kenny 幾靚女, 但浪費左首歌!
我知仲會有紅綠燈及逼得太近, 有冇六天呢?哈哈!

Anonymous said...

更正,唔係紅綠燈, 係電燈膽至真!論鬼盡!

Ogake said...

朱朋~~係咪老狗呢~?

男人老狗 said...

老狗?係度,邊個叫我?

卡臣 said...

預言書....曲詞<--讚!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...