Thursday, December 20, 2007

樂壇新力軍-女子組

女子組今年認真麻麻,裕美/江若琳/鍾舒曼/C.K./梁雨恩/李卓庭,你識唔識哼幾句佢地嘅歌呢?

鍾舒漫。。。英皇系,新秀冠軍,亞軍泳衣下海一年,已開演唱會,今年到佢,有無機呢?喺呢個名單下,我tip佢。

代表作:好好擁抱/高手過招

李卓庭 。。。OL變歌手,年尾先發力

代表作:手槍與紅玫瑰

裕美。。。一套雪映移城攪到係人都識佢,有人話可愛但更多人話低能

代表作:雪映移城/聖火狂熱/私之BLOG

江若琳。。。寰宇系,寧神養目好視力,yeah。靠樣仲入唔入到三甲呢?

傷情路/大眼睛/錯愛

梁雨恩。。。咁多個最唔識呢個

怎麼怎麼/地下鐵

C.K.。。。無後台梗蝕底。應該係咁多個最唱得嗰個(但係,佢唔係舊年嘅咩?港台網頁佢係候選之一)

代表作:我是最後知道的一個

你貼邊個?

7 意見:

Ogake said...

CK表現最好,但只係年初hit過,年尾頒獎禮好"抆水"~~
那我貼鍾舒漫,因為其他的都唔識~~
仲有,要睇下邊個台搞的頒獎禮,個個都唔同喜好,可能蛇絲萬都會有獎呀~

Wordy said...

欣賞 CK,但下半年無哂 noise,只在商台有丁點機會

鍾舒曼實力平均,應該各台都有獎

裕美係港台播得唔錯,無線都會俾 d 獎勵佢掛

江若琳似紙上明星;梁雨恩的《怎麼怎麼》在港台播得還行

李卓庭……唔識添

女子姐真係睇唱片公司有幾努力喇

Ogake said...

我想問下...方皓玟隻"歡迎光臨"06年12月20日先出,咁係咪舊年已經選左新人獎??

naruto said...

ogake:
裕美都唔識?我仲以為你有買㖭。
方皓玟。。。港台同新城個List都無喎,我記得舊年睇頒獎禮已見佢,仲有問我佢係邊個,我答唔識。

wordy:
你反而唔識李卓庭,已經比人推上今年新人獎熱門。
喂!你嗰篇預測十大金曲幾時出?

Wordy said...

唔係預測金曲,而係「我最喜愛兼流行的廣東歌曲」-- 12 月 29 日。

順便再賣廣告:29 至 31 日一連三篇不同題目的回顧。

Ogake said...

咁我賣定出年既廣告先,構思緊爛歌大比併,有興趣既院友留意出年既post啦~~yeah~

naruto said...

亞朱咪咪同喬寶寶,喺宣傳易賣廣告要比錢架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...