Friday, December 21, 2007

一周大事回顧。。。聊逛商場


星期日打羽毛球前與朋友逛elements,個場勁靚,現場仲有表演睇。。。

長腿美女一見我舉機即面帶笑容揮旗比我影相,好pro.
甩轆姐滋滋油油,博得全場掌聲。
四個藍人一個男人,係D假人做得真定真人似假樣?


經過一間投名狀服裝店,試吓衫去ball先


星期二,見客後走去MegaBox搵料
有人買嘢買到手斷,真陰功


成個場最靚得呢個電視,播緊Channel V


D公仔幾娘


都應該係我喺大場見到最醜嘅佈置



從友blog上得知,當日打羽毛球打出一個短傳另對手爭救波下受傷,隻腳變咗豬碲,要講聲唔好意思。

7 意見:

Ogake said...

阿潮人你咁得閒四圍去~~我覺得自己超out,呢兩個"魔"都未去過~~
霎眼一望,真係以為投名狀果幾個model都係火影~勁無聊呀~哈哈哈!

supageti said...

認真?呵呵 ~

Elements 我仲未去。Megabox 買嘢買到手斷?Unbelievable!

naruto said...

ogake:
我連試衫相都登出嚟,無私隱呀

supageti:
elements值得去,同husband 去行吓啦。

Fun said...

聽講cali fitness出年會響mega box開,仲會有outdoor poor添,我諗九龍灣將會... um....

本人好唔妥九龍灣,都唔知佢響邊樹咁,搭乜車都煩!所以一聽到要響個度開騷我通常會反眼~

Anonymous said...

下? 講我隻豬碲? 好醃得好入味啦. 唔洗再醃啦. 唔洗講唔好意思, 我都唔記得有同人爭波, 淨係記得好好玩呢! 下次記住預我啦! 如果不怪我球技不精! 祝聖誕快樂, 新年進步!

supageti said...

我地 d 鄉下人好少特登去行商場喎 ~~

p.s. 你 blog 既 time zone setting 係咪唔啱呀?

naruto said...

fun:
我都唔鍾意九龍灣,尤其係star hall, "勵"哂頸睇演唱會,發癲.
但mega間家居店(唔係b&Q)買下props/顏料/染料卻多而齊.
outdoor POOR? really poor wow, haha

文男:
merry x'mas la

意粉:
我鄉下D,鄰近濕地喎!而且有鄉下人揸車架咩!你架係翻土車嚟架?
btw:elements高檔D,應該啱你地悠悠閑閑hea吓
time setting 應無錯,只係有時出文出早咗.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...