Wednesday, December 5, 2007

我嘅十大金曲。。。二

上回講到。。。葉太唱K,而家繼續

5/ 鄧麗欣 - 電燈膽
最近比人起咗個朵叫鄧走音,呵呵


4/ 古巨基﹣愛回家
隻歌平平穏穏,無咩驚喜,但聽得多,入哂腦


季軍﹣KARY 逼得太緊
用咗幾個月嘅手機鈴聲,今年個個女歌手人氣都向下,得呢個上位


亞軍 ﹣張敬軒 - 酷愛
如果卡拉OK有得唱,個勢應該仲勁


我嘅冠軍歌係 ﹣陳奕迅-淘汰
"因為我喜歡喜劇收尾 "係我心聲,咁就比佢冠軍囉


你地有咩十大心水歌呀?

我又做預告,嚟緊仲有07年新人巡禮,呵呵呵

5 意見:

Ogake said...

我諗我老啦,D歌好似係電台聽過下,但又唔係好認得邊個打邊個,都係你地呢D年青人先至識既~~

Karvitz said...

我的十大,要零八年先會有啦!
但呢五首呢,〈電燈膽〉係最愛,雖然鄧走音,但首歌根本唔差,值得支持。:P
(我喜歡Remix 版本多過這個原裝版)

男人老狗 said...

點解Ogake一時說自己年紀比版主小,一時又認老,是否講緊反話,還是其實是偷走出來的院友?

Ogake said...

我應該係患左無定向喪心病狂失調症~~~咦~~呢度唔係病院咩????????咁多院友都係度~

naruto said...

ogake:
連紀炎炎都買嘅,有邊首你唔識呀?扮哂嘢
呢道賣車嘅,唔係病院,係車院院

karvitz:
點解要零八年先有?我等你。
〈電燈膽〉出世早咗,頒獎禮想攞獎危危地

男人老狗:
我諗佢應該係浪茄戒毒福音唔肯借水俱樂部D院友

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...