Tuesday, November 29, 2011

香港有條英倫大橋



今次由黃泥涌水塘公園水塘出發,目的地係大潭篤水塘


山上望落淺水灣,原來果個起好廿年都唔開嘅商場外型係隻船


一路行一路影,影到一隻蜜蜂


一塊紅葉


一條天梯


兩朵大頭茶


同埋。。。天天向上天上野


終於到啦,深山嘅英倫橋呀


左捐右捐,最近距離影多張


無太陽,反而有D九寨溝feel


再行,又出現多一條,一D都唔似置身香港呀


聽聞遲D呢度會有多D紅葉,會唔會變成咁呢?

21 意見:

Anonymous said...

好似係陳慧琳同郭富城套仙樂飄飄處處聞入學校條路

Cat said...

第九張最靚,好似拍戲咁!

卡臣 said...

最後張合成照正呀!

邪留丸~ said...

九寨溝feel,
so good~~~
:D

largeheadboy said...

呢條路我講咗好多年都仲未行添
都係行商場算喇~

ayclui said...

近距離果張正, 最尾果張浮誇咗

naruto said...

Anonymous:
無印象㖭

Catherine:
我都like呢張

卡臣:
改色啫,唔係合成呀

邪留丸~:
現場睇似D,入左機反而無咁似

大頭:
真係嘥gas

ayclui:
果張玩野啫,過哂火

Ebenezer said...

你去到條橋度,有冇唱番首 London bridge falling down 啫?

supageti said...

最尾果張 unlike ~~~ @@

black lab said...

紅葉除咗本身樹種之外,仲要當地日夜溫差大先至會有;香港都幾難出現你張相咁嘅情況咯。
第時如果真係有,記得話俾我知。

TY said...

呢度我成日行, 不過由陽明行去大潭水塘...然後搭車去赤柱食TEA...

有一小段路係有紅葉既.. 不過得幾棵..唔會有你張改色圖咁靚...要影紅葉去大棠郊野公園可能好D~

best actor said...

我仲以為淺水灣個mall 剛剛起好﹐原來係吉鋪出租好耐﹐哈哈﹗

naruto said...

Ebenezer:
無喎

阿粉:
多謝呀,終於攞到一個unlike啦

black lab:
而家溫差好大,我日頭著薄褸,夜晚著厚褸架

TY:
香港呢隻得幾棵紅葉,仲要實多人到嘔嘅,我唔去

naruto said...

best actor:
個場英皇架,話佢覇多左好多地,同政府講唔掂數,一拍兩散,難為名勝區爛熔熔

火女 said...

嘩! 明明我都有行過 (陽明行去大潭水塘)

點解唔見d橋既...?

攞你命三千 said...

我覺得終點位行過小小個個水壩仲正~

naruto said...

火女:
無理由喎,必經喎

攞你命三千:
無放水,影得唔靚,無放出嚟

五珍 said...

第三幅的花是甚麼效果?有冇執過?

naruto said...

jan:
蜜蜂果張?我都唔知喎;

影嘅時候改左白平衡,加多左紅,減左黃

EITAK said...

好靚, 路程要行几耐??

naruto said...

麥二小姐:
我地一路慢行加影相就要三個鐘,但正常速度我相信一個鐘攪掂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...