Monday, November 7, 2011

星期六*好節目

有朋友抽到芭蕾舞飛又唔得閒去,結果益左我。。。


2:30pm場,先去文化中心隔離嘅muse醫肚,午餐係半自助餐,即係你揀個主菜,出面餐枱有麵包沙律餐湯生果甜品糖水飲品任食任飲果隻

$7x-$9X一個,結果,樣樣都唔差喎,埋單兩個人$160,超抵~

期間有兩個笑話。。。

1/入餐廳時,帶位小姐由門口無乜人坐,帶到中間個廳(唔多人),再行入大廳,大廳的確開揚,好靚,但人多又嘈,佢慢慢帶到一張雙人枱時,隔離係10個少女,正係成個廳噪音嘅源頭,其中一個正口笑到“mark"大個口,見到佢有爛牙;我用口型同朋友講話好嘈喎,帶位小姐非常醒目,即刻話;不如坐出面D位吖,服務態度一流呀:)

2/但噪音呢樣野呢,一個師奶都KO你;食到一半時,隔離肥師奶同阿婆已經食完,肥師奶開始發功,佢好權威話:咪就係砍划樹木囉,破壞環境,曼谷先至水浸呀。。。。佢地靠旅遊,而家死哂啦,益哂新加坡啦,益哂新加坡啦(跳線喎,我已經笑左一野),益哂星馬泰啦(下?益番泰國?)我忍唔到,真係笑出聲呀


芭蕾舞係“此時此刻”,開場前10分鐘都係得咁多人咋(第一張相),死未,我呢D就送飛啦,我後面有約廿個老人家都係免費飛,我諗舞者見到台下得咁少人真係好無奈。

完場,天氣靚到不得了,決定去海港城海旁繼續影


行到去停車場,個天靚爆,影左一粒鐘,靚相聽日繼續。。。

7 意見:

卡臣 said...

香港人講嘢俾全世界聽,鐘意分享

largeheadboy said...

估唔到呢啲都有飛送~

咁有冇影埋三眼仔?

l.minor said...

見你放咗幾張黃昏相,星期六果日我都影咗幾張靚相

Ebenezer said...

最底果張,個紫色天,靚爆^^

TY said...

"咪就係砍划樹木囉,破壞環境,曼谷先至水浸呀。。。。" 我諗我會"O"咀多D~~

星期六我都同朋友係海傍影畢業相... 熱到呢~~~~~ 不過無等到magic hour就閃了~

naruto said...

卡臣:
大部份大聲人唔知自己大聲架

大頭:
我都抽到幾次啦

無影三眼仔,太多人啦

l.minor:
影左就放上嚟比大家睇啦

ebenezer:
果日個天嘅顏色,真係靚爆

TY:
果日應該係最後一日“暖”架啦,冬天已經殺到嚟啦

新鮮人 said...

個師奶食完嘢先至大聲講嘢自好架啦,
有啲個嘴仲含住啖飯都不停口講,
嘰嘰喳喳,
飯都幾乎噴到出黎,
仲難頂呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...