Saturday, November 12, 2011

新興食家

話咁快就搬左嚟西環兩年,當初曾經影低一D舊店舖照片,近半年執下一間,執下又一間。。。

諗起仲未食過食評大讚厚和街嘅新興食家,因為實在太多人,好難搵位;終於有日朋友下晝嚟搵我時行過見到有位,即坐低幫趁。。。


食左五樣野,水準之上,但我又覺得無食評講得咁跨張,招牌貨蝦餃我有個客講到好味到專登過海過嚟食,我覺得同權發差唔多咋喎,另外叫左排骨,但好蠢咁又叫埋排骨飯,有飯好食D,因為排骨都幾肥呀~其他一般以上啦


但真係唔好坐囉(你覺得係風味就另計),我都係鍾意權發多D

10 意見:

卡臣 said...

你都係新興嘅食家

邪留丸~ said...

原來係隔離台係
留唔到言架...

失望...

=3=

naruto said...

卡臣:
逢貴野都話唔好食嘅食家

邪小姐:
留到架,係張相下面呀,達仔等緊你留言呀:)

supageti said...

飲食男女好似介紹過 ~~

best actor said...

嘻嘻﹐我好明白風味還風味﹐有時食得舒服重要D。如果食物的素質係一樣o既話~

Leo said...

幾時寫可可店呀?

攞你命三千 said...

有機會去呢間的話要叫臘/潤腸卷
呢樣野係其他酒樓已經變晒樣

naruto said...

阿粉:
本本都介紹過囉

best actor:
我會揀坐得舒服囉

Leo:
點寫呀?

攞你命三千:
臘/潤腸卷我鍾意喎,買個外賣食下先

Ebenezer said...

D點心擺到奧運會標誌咁,好有競賽味道喎。

naruto said...

Ebenezer:
係呀,鬥快入我個胃呀

pocari:
遠逵士多我成日去架,突然就無左啦

豬膶/um春蛋我都唔好喎,哈哈~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...