Saturday, November 5, 2011

少女的離譜/阿伯的離譜


少女的離譜

離開海下,除左的士,唯一交通工具係半小時一班嘅小巴,四名少女排喺我前面,已經等左兩班車都上唔到,佢地排第三四五六位,前前後後都有人等得唔耐煩call的士。。。

其中一個少女(1)話:不如我地都call啦
另一個少女(2):咁有小巴嚟點算呀?
少女(1):咁咪搭小巴囉,唔認call左咪得囉。。。。

呢D就係我地嘅下一代啦~

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
阿伯的離譜

搭小巴入海下時,明明坐滿16人,最後上多一個阿伯坐喺司機旁地下,原來同司機相識,係同事嚟;
沿路同司機傾傾傾,途經一個碼頭時。。。

坐地阿伯:哇!前果排呢度幾多大魚呀,大大條生魚呀,好易釣又多
司機:係咩?
坐地阿伯:係呀,有班人嚟放生呀,作福呀;班魚餓過乜,唔識釣嘅都釣到呀,而家無哂啦

咪就係人地作福,你就作孽囉;呢D就係我地嘅上一代,唉~

17 意見:

supageti said...

我覺得放生果啲人最離譜 ~~~

卡臣 said...

欠個「中佬的離譜」喎

l.minor said...

聽人講平時d放生船一出海,就有好多艇係後邊跟住

naruto said...

阿粉:
放生果呀,覀瓜唔該

卡臣:
仲有B女,阿婆,少年喎

I.minor:

Ebenezer said...

好可能,個少女係阿伯生嘅。

Brandon said...

約放生既魚..其實又冇咩野...
唔通魚落左海會唔死?

naruto said...

Ebenezer:
你好野:)

驢:
我唔認同

ayclui said...

少女賤格D, 做咗又唔認~
依家D後生仔真係唔知佢諗乜...

best actor said...

自我中心的不同面貌。

ayclui said...

十一月條banner - 達仔個樣好悠閒, 佢張床仔好型喎~

naruto said...

Ayclui:
咪就係諗自己唔諗人囉

Best actor:
自我到自私啦

Ayclui:
今晚篇blog嘅主題嚟架

L L said...

功能主義泛濫!

maymay said...

自私係香港人嘅特性~ >_<

naruto said...

Laulong:
功能主義?唔係好明喎

Maymay:
悲哀呀

Anonymous said...

放生原意係好..但好多魚檔會放d破壞原生環境的魚類..eg..星鱸(外來魚種...以本地魚苗以作食物)..油錐(破壞該區生態....有時又會放d唔適合或瀕危的物種.eg海鱟...

五珍 said...

上一代係盡攞著數,下一代係不負責任,呢一代係……

新鮮人 said...

放生是多餘的,
啲人捉咗或養咗啲生物朲放是造作,
無嘢攞嘢黎搞,
多此一舉,
不如做多啲對別人益的善事,
救勵貧苦老弱仲有意思啦!

且隨便放生會破壞生態平衡,
對大自然生物有害無益,
簡直是無知,
多x餘!
有人捉啲魚咪當讓它們早登極樂囉,
唔洗慢慢因為不適應環境而死,
放生,
只是人類只以為是的行為,
X!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...