Tuesday, November 15, 2011

萬凰之王

頭幾集都仲算幾好睇,但就好似將以前金枝慾孽+宮心計翻炒撈亂咁,基本上估到哂D劇情

第二星期開始就越嚟越犯駁,巧合過巧合;

不過最“銀”耳都係胡杏兒嗌宣萱做妹妹,真係打哂冷震

不如拍套快獸版啦,應該會好睇D


連達仔都悶到瞓左呀

15 意見:

the inner space said...

毛記出品必屬9片! C9戲咪嗮時間,兄台寫多啲 blog 仲好喇!

TY said...

快獸做我就一定捧場!但係家下係胡囧囧都係唔好攪我啦!

naruto said...

the inner space:
仲寫得唔夠多呀?

TY:
快獸都好囧架

l.minor said...

古裝劇,我真係麻麻地~

Ebenezer said...

連達仔都頂唔順喇,你仲睇?

best actor said...

達仔好有性格﹐睇到昏迷。

新鮮人 said...

劇情太舊,
橋段膚淺,
演技差劣,
選角不濟。

師奶劇不一定係差的,
只是扇情一點,
不要侮辱婦女,
不過這套太唔掂,
師奶都唔想睇。

卡臣 said...

快獸版應該可以有60點收視

the inner space said...

N:仲寫得唔夠多呀?


多多益善


加插達仔啲相片更佳!

舞了 said...

猫猫又病了?/!

naruto said...

l.minor:
但而家套時裝都麻麻

Ebenezer:
休息時間嘛

best actor:
佢而家又喺我腳邊行嚟行去囉

新鮮人:
係呀,我阿媽都無睇呀

卡臣:
我都想睇呀

the inner space:
想睇多D達仔相,過隔離啦:)
http://kodakstory.blogspot.com

舞了:
耳朵有舊患
http://edwinor.blogspot.com/2011/11/blog-post_9336.html

ayclui said...

套戲渣到爆~

maymay said...

快獸做呢套劇應該仲正喎~

五珍 said...

無記啲劇真係越來越不濟,八點鐘嗰齣都好唔掂。

naruto said...

ayclui:
我通常會揀一套嚟睇,都會繼續睇嘅

maymay:
你做仲正呀

jan:
我都覺,倒模咁倒出嚟

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...