Friday, November 4, 2011

海下遊﹣純影集

話海下無野影,都可以出篇純影集喎

當風箏遇上風


一閃一閃小星星


紅葉落索的時候


斜陽無限,無奈只一息間燦爛


現已冬寒早已落葉


斜陽別讓我分心,好嗎


每晚夢裡亦會經,曾倚偎的街角


18 意見:

新鮮人 said...

不俗,
很美,
不過欠"內容"!

naruto said...

新鮮人:
咪就係同我一樣囉,呵呵

卡臣 said...

首首金曲都配得好!like!

L L said...

斜陽別讓我分心,好嗎...

早分了!

naruto said...

卡臣:
你而家成日係咁讚喎,我面紅喎

laulong:
半夜睇blog,梗係分心啦,專心去瞓啦

largeheadboy said...

有埋估歌仔玩,好丫~

naruto said...

largeheadboy:
歡迎番來:)

新鮮人 said...

你是相反,
人很有內涵呀!

l.minor said...

我幾首我估唔到tim...

第二張我最近都有見呢d植物

naruto said...

新鮮人:
我有內涵?咪玩啦

l.minor:
D歌唔使估架,全部歌詞嚟架啦

果棵係樹嚟架,比較少見

TY said...

以為大叔仲乜咁有詩意... 原來係歌詞!

新鮮人 said...

重點在"人有內涵"的下一句喎,
嘻嘻~~

ayclui said...

一閃一閃小星星 -> 超 like~ 可以收藏嘛?

naruto said...

TY:
我一向有C意

新鮮人:
嗚~

ayclui:
隨便啦:)

新鮮人 said...

無啦,
男人有才最重要,
況且你不美但也不醜,
普通人一個囉。

naruto said...

新鮮人:
嗚嗚~我要做美男呀~~~

一舊雲 said...

喜歡最後一張

另,插個話
美男老了也一樣
皮相是留不住的
內在的修養卻無人可奪走
只有越來越醇

naruto said...

一舊雲:
我都係講笑啫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...