Friday, November 11, 2011

今日。。。

今日由早忙到晚,忙乜呢?

一早做稿啦,做完見客啦,跟住上左一間做雜誌嘅公司,做乜?舊年咪參加左一個攝影比賽得季軍嘅,前排佢地打嚟問可唔可以用我D相印做膠folder,非牟利嘅,我話可以,但點解唔用冠亞軍果D呢?佢話覺得我D靚D喎,呵呵呵~

所以今日就上去攞啦,但印出嚟效果一般咋;咁梗係遞埋咭片啦,博有合作機會吖呀,但一開銀包,我張提款咭呢?唔見左呀

冷靜地say goodbye,跟住即去滙豐,好彩無唔見錢,安樂哂;我好少會咁囉,一定係噚日襟完錢無攞咭囉;呢排真係忙到亂哂籠啦!

番屋企,接住要出去睇location,星期六影model用,拎件假皮褸著下,點解地下咁多黑點嘅,原來爛成咁喎,09年代h&m買,雖然過左兩年,但唔係爛成咁呀,我噚日仲無睇著住落街食飯,實比人笑死啦,��呀~





22 意見:

卡臣 said...

唔難睇呀
grunge look 好睇喎

TY said...

但係㩒錢出黎通常都拎左咭先,至會出錢架喎!anyway, 無唔見錢就已經好好啦!
H&M 全部都一兩季貨仔,兩年甩咁少,算唔錯啦!

Bean'z Lam said...

氣,我公司d野賣到咁平,呢d合成皮著到一年真係偷笑啦,哈

naruto said...

卡臣:
搵阿達你抓多兩野再著過

TY:
係喎,唔拎咭D錢唔彈出嚟架喎,咁張咭去左邊呢?

豆:
我以前做果個brand咪仲平過你,又唔見會咁,唓~

naruto said...

豆:
咁今年你公司有無D似樣嘅假皮呢?

Moomoo said...

d-blue好似有三款啊..唔知賣曬未
遲下season start唔知有冇新既款

largeheadboy said...

今日我着嘅外套都係 h&m
夠有三四年都仲 ok
係越嚟越窄啫~

l.minor said...

你果個比賽係影咩架?

l.minor said...

h&m d野我覺得唔得囉,買過一次都無再幫襯過

naruto said...

Moomoo:
點解問粒豆會有隻牛嚟答嘅?多謝資料提供,我決定今日出去尖咀睇

大頭:
越嚟越窄唔關h&m事囉

l.minor:
愛呀:)

咁嘅價叫有D款囉

black lab said...

上面都提到,係拎咗咭先至會出錢架喎。咁你咪要等寄新咭俾你?
乜件H&M咁屎架?名牌子都係咁嘅貨仔?咁就令我諗起我有件Bossini褸,19年前買嘅,最近仲俾人問係咪新衫。

naruto said...

black lab:
h&m...名牌子呀。。。

19年前嘅B仔,咪可能係我有份做果D囉

Ebenezer said...

唔怕喎,你著上身一定仲係型喎,實型過犀利哥添播!

supageti said...

好似我張八達通咁, 你唔搵佢佢就出現喇 ~~~ @@

naruto said...

Ebenezer:
K型就有份

阿粉:
我等緊囉

the inner space said...

有啲仲特登整殘件褸至夠型更似犀利哥兄台不用介意。

Sica said...

唔拎卡 唔出錢個bor!~

best actor said...

哇﹐咩碎鹽鹽到o甘﹖係shopping時候啦。尤其無唔見錢﹐有運行。

naruto said...

the inner space:
唉,過唔到自己

Sica:
係呀,可能係跌左喺第二度:(

best actor:
好,一於咁話

Leo said...

咦,果然係寫咗喎。

naruto said...

Leo:
超~~呃你做乜~~

新鮮人 said...

你個假皮褸真好唔掂喎,
兩年幾殘到咁,
離舖左d喎。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...