Sunday, November 13, 2011

工作後的一人盛宴

今日,跟一個樂壇女新人嘅唱片拍攝工作,我今次做美指;其中一個主題比較特別,主題係溜冰,但背景想係urban feel,結果幫佢搵景,搵到一個停車場扮溜冰場,效果滿意。。。

前幾日天陰又落雨,攝影師到女新人都擔心,我就好有信心會好天,結果今日又得左,不枉我係太陽之子呀,yeah~


為左呢個job,辛勞左幾日,完成時想搵D好野食獎勵自己,食乜好呢?最想食乜呢?結果想掃街,但西環無街掃,去左”可可店“食碗仔翅同魚蛋;我真係易滿足架jet

14 意見:

卡臣 said...

等我留意吓呢個唱片封面先

best actor said...

個概念好特別﹐拭目期待效果如何~ :o)

Ebenezer said...

同邊個新人影啫?

naruto said...

卡臣:
唔係大公司新人,無大宣傳,好難搵啦

Best actor:
出街後會放上嚟

Ebenezer:
唔識架,講左都唔知啦

Leo said...

好彩我有擔遮......擋太陽啫!

哦,原來咁寫!

Ellen老師 said...

生日快樂!

卡臣 said...

Happy Birthday~~

naruto said...

Leo:
話咁易寫完

老師:
釘橋

卡臣:
Thank Q

攞你命三千 said...

西環仲有大把好野
粗粗地去源成興都食得過

supageti said...

碗仔翅同魚蛋都好好味吖 ~~~

naruto said...

攞你命三千:
源成興...邊樹嚟架?

阿粉:
我一向都鍾意食cheap野架啦

l.minor said...

遲來生日快樂呀!

攞你命三千 said...

士美菲路熟食中心
入面仲有間卓記,食粥的,出名經濟又ok
上次你食個間新興對出有間車仔麵好多特有的牛內臟
仲有十字路口旁邊有間叫福田的日本燒烤
仲有仲有行過幾步有間尼斯餐廳
慢慢食

naruto said...

l.minor:
多謝呀:)

攞你命三千:
除左日本燒烤,全部係經常去架,但福田執左啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...